___ Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Jeg tror menneskene virkelig har de problemene som kommer frem, men selvfølgelig klipper de slik at det blir severdig. Noen ting kan bli tillakt større viktighet enn det har, andre ting kan bli klippet vekk eller dysset litt ned. Det er ikke sikkert alle de involverte kjenner seg helt igjen når de ser det ferdige programmet.
twoboys & a girl Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Det er desverre slik det er. Mange som lever "på grensen"...
mamman til to gutter Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har ikke sett programet og har derfor egentlig ingen mening om det er tillaget, men jeg er helt overbevist om at noen er sånn som de folka fremstår på reklameklippene. Er vel bare flaks at ikke flere har brukt mye mer enn de har hatt mulighet for å betale med den lave renta som har vært samtidig som bankene nærmest har kastet lån etter deg samtidig som veldig mange ikke har spart penger, men brukt alt etterhvert. Og i tillegg har det vært (og er) veldig lett å få forbrukslån og da er det lett for mange å glemme at de faktisk må ha penger til å betale det etterhvert også.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Fryktelig synd at folk biter på disse kreditkortene, forbrukslånene og alle disse samler tingene som dumper ned i postkassen.. Det burde vært forbudt å sende ut sånn syns jeg... Og sånn der "Kjøp nå, betal om 6 månder" osv osv.. Glad jeg ikke har bitt på sånn, men syns synd i de som har gjort det.. Er lett å havne "utpå" da altså..
petite fleur Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Har bare sett det klippet av hun jenta som syntes det var pinlig å gå i butikker uten å kjøpe noe.....Når jeg hører en sånn kommentar, håper jeg det er tillaget...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå