Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 hvor får en kjøpt vanlig barnemat på "salg" tenker på middags slass og frokost grøt ol..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 da min sønn var baby lagde jeg all middagen selv. fordi den er fri for e-stoffer , billig og bra. kokte annenhver mnd omtrent jeg. en stor kjele poteter, et par kjeler med forskjellige gr-saker, og diverse kjøtt og fisk. favoritten hans var potet,gulrot og leverpostei blandet.... kjøpte bare glass om vi var seinere hjem enn planlagt å sånn.... lurt å titte på reklame innimellom, og følge med på når det er salg:)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Har ikke mega et slikt tilbud, om en har trumf kort?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 mega er vel strengt tatt ein del av coop-kjeden (coop-kort) og ikkje NorgesGruppen (Trumf-kort)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Ikke Mega, men Meny, Ultra, Joker, Spar, Kiwi og Centra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå