Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet drømmekjolen min, men finner ingen pris! Noen som vet? (ev. om den finnes hos jkdress?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må vi nesten få vite hvilken kjole det er...

;)

Skrevet

Var det ikke den Vannmann31 i utgangspunktet ville ha? Mener å huske hun skrev den kostet rundt 14 000,- Har ikke sett den på JKDress - men de kan vel sy noe lignende hvis du sender bilde, kanskje?

Skrevet

Stemmer - dette var drømmekjolen min :-) Jeg prøvde den da jeg bodde i London, men i og med at det var den første kjolen jeg prøvde turde jeg ikke kjøpe den der og da. I tillegg skulle jeg flytte hjem til Norge to dager senere, så hadde ikke klart å få den med meg i tide. I London kostet den 12.000 + ca 750 kr i avgift til designeren...

Du få kjøpt denne kjolen hos Brudehuset på Lillestrøm http://brudehusetlillestrom.no/ - dvs. de har ikke kjolen i butikken, men som Justin Alexander forhandler kan de spesialbestille den for deg til en pris av ca 14.000 Kr + evt. tilpasning.

Jeg hadde veldig lyst på denne kjolen, og Torunn R sa hun kunne sy denne for meg for 5600 Kr. Likevel valgte jeg og ikke ta sjansen på dette. Jeg har prøvd kjolen og den er svært spesiell i fasong. Har et enormt flere lags tyllskjørt med små krystaller på. Jeg tror rett og slett ikke de kan klare å gjenskape denne kjolen slik den egentlig er bare basert på et bilde eller to.... Så jeg valgte til slutt å gå for en annen kjole som jeg falt pladask for - og som jeg faktisk nå ser at er enda flottere enn denne Justin Alexander kjolen - i alle fall til meg :-)

Skrevet

Dersom du har lyst til å se bilder av denne kjolen, fra ei som hadde denne i rosa da hun giftet seg, kan du gå til Photobucket.com og logge deg inn med brukernavn kt2_photo og passord eviegrace1 - dette er info jeg fant her: http://www.youandyourwedding.co.uk/index.php/chatroom/topic/59135 Så jeg gir ikke ut passord til en venninne eller noe altså ;-) Du får mye mer inntryk av kjolen når du ser disse bildene, og du ser virkelig hvor stor denne kjolen er - helt nydelig!

Skrevet

Tusen takk for tips, jenter! :)

Må vel sjekke ut litt om noen butikker har kjolen slik at jeg kan få prøvd den, eller om jeg blir nødt til å dra til England for å prøve den! :)

Vannmann, nå ble jeg jo nysgjerrig.. Hvilken kjole valgte du da?

- HI

Skrevet

Som jeg skrev så har Brudehuset på Lillestrøm muligheter for å bestille denne til deg. Denne + Brudesuiten i Sandefjord er eneste forhandlere i Norge. Det kan du se av Justin Alexanders hjemmeside: http://www.justinalexanderbridal.com/home.php

Jeg endte opp med denne kjolen i stedet: http://foreverfriendsbridal.com/catalog/product_info.php?cPath=35_24_74&products_id=589

Skjørtet er mye større i virkeligheten enn på bildet, samt at det er mye krystaller over hele kjolen som gjør at den glitrer veldig! Denne kjolen er også mer flatterende ovenfor hofter og midjen enn JA-kjolen.

Jeg var faktisk i København også for å se etter JA-kjolen, der hadde de hatt den inne, men den hadde vært vanskelig å få solgt fordi den hadde en fasong som ikke passet så mange. Men jeg synes den var helt nydelig på meg da - i alle fall da jeg prøvde den.

Skrevet

Vannmann31, har du byttet ut kjolen du valgte nå? Dette er jo ikke samme linken og kjolen som den mye omdiskuterte modellen hadde på seg? Fine begge to var de nå uansett da:-)

Skrevet

Da var det den jeg trodde likevel:-) Begynte å lure på om du hadde fått kalde føtter ang kjolen din og ombestemt deg jeg nå, men da skjønner jeg at det bare var feil link! hehe:-)

Skrevet

Neida - ingen kalde føtter her i gården ;-) Da jeg fant denne kjolen og fikk den på - ja da falt alle brikkene på plass - endelig kom kriblingen i magen! En herlig følelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...