Gå til innhold

saa sinnsykt dyre saanne soeskenvogner er da....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har brukt en simovogn paa foerstemann og er kjempefornoeyd med den...men siden det blir bare 15 maaneder immellom han og neste baby maa jeg jo nesten ha ei vogn som jeg kan ha dem begge i. Men saa er jo en liten baby da og maa ligge og ha det tett og varmt, mens den andre begynner aa bli stor gutt og vil kikke ut og sitte. har saa kikket litt, baade paa nye og brukte, og er jo umulig aa finne noe bra under 5-6000. det har jeg jo slett ikke raad til naa, midt oppi husrenovering. :( noen som har gode raad til hvor man kan kan finne slikt bra og billig? jeg kjoeper gjerne brukt, men ikke til 5-6000 altsaa.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har sett en smart vogn...helt lik en vanlig med et ekstra sete bak som en kan ta av og på,aner ikke ka vogna heter,men syntes dette var smart:) lettere på bussen og slikt...noen som vet? kanskje det kunne vert noe?

Skrevet

Carena double swing (http://www.storken.no/productview/20037127/

Babytravel (www.reflex.no)

GT safari (www.biteringen.no se under marstilbud) denne kan man ikke ha hardbag til babyen, men bruke softbag.

Er alle billige søskenvogner

Skrevet

Vi kjøpte i sverige, sparte noen tusenlapper på det, kjøpte teutonia s4, kjempedeilig vogn, både for den stor og den lille...noen er nemlig veldig smale synes jeg, sånn at størstemann sitter klemt, ikke noe ok i det hele tatt...ellers så må du jo bare følge med på finn.no og evnt. tilbud...

Skrevet

Vi må også ha søskenvogm. Ogjeg har sett på noen fra Carena.

De kostet ca.3500,- Må kjøpe bag da i tilegg til baby, kr. 400,-

Syns ikke det var så ille.

Skrevet

Vi kjøpte carenavog da våre var små, tror vi betalte litt over 2000,-. Vi kjøpte ikke bag vi da, for baggen til kombivogna passet oppi. Fungerte kjempebra den vogna, trenger ikke å betale så utrolig mye:)

Skrevet

takk skal dere ha! jeg har tydeligvis ikke vaert saa flink aa leite jeg da! hoho Jeg har begynt aa lete litt etter vogner i england siden det er saa UTROLIG mye billigere der enn her (ogsaa skal vi jo dit i sommer paa familiebesoek). Jeg skal bare fortsette aa soeke da, og ikke kjoepe det foerste og beste! takk skal dere ha!

Skrevet

Synes disse Phil&Ted vognene er helt geniale..Er jo ganske dyr da, men en kommer seg rundt over alt med de i og med at barna bygger i lengden istedet for i bredden. De jeg kjenner som har Phil&Ted er veldig fornøyde, synes den var verdt hver krone!!

http://www4.shopping.com/xGS-phil&ted

Skrevet

Mellom mine var det 17mnd, jeg kjøpte tåbrett til å feste på vognen jeg allerede hadde. Dette har fungert veldig bra, for da kan eldstemann gå til han ikke orker mer og så stelle seg på brettet.

Skrevet

Kjøpte phil og teds søskenvogn denne uken, de er på tilbud til 4000,- på barnas hus inkludert søskensete...superlette å trille..gikk tur med kun en hånd i dag og jabbet i tlf med den andre så lett er den...:)

Skrevet

Jeg har bestilt Teutonia Team alu S4 i sTyskland, den kom på 4400,- inkl hardbag til mindsten og frakt. Får den levert i sverige, men skal du ha den til Norge blir det pluss moms...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...