Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 i går var jeg en tur innom barnas hus på alnabru..kikket på bilseter, og endte etter litt veiledning, demonstrasjon og råd fra betjeningen opp på et maxi cosi-sete. som kjent er det 25% avslag på alle seter der for tida. det frøkna bak kassen tydeligvis ikke hadde fått med seg, var at når hun "biipet" inn prisen på kassa, så var 25% av vanlig pris allerede fjernet, så hun trykket inn på kassen, og fjernet ENDA 25%.. jeg sa ingenting, tok setet og resten av varene mine og fartet ut.. men nå har jeg dårlig samvittighet, sukk.. bør jeg ha det, eller skal jeg leve glad og smilende for at jeg fikk et splitter nytt sete til godt under 1000-lappen?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Hadde hatt dårlig samv. jeg og, men tror ikke jeg hadde gjort noe med det lell...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Jess, hadde nok hatt dårli samvittihet.. men tror nok ikke jeg hadde gått tilbake nei!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 sukk..ja, vurderer å gjøre det jeg også, typisk meg å slite med slik dårlig samvittighet!! syns liksom synd på hu som gjorde feil, men...så tenker jeg litt sånn burde hu ikke skjønt at det var feil selv?? hu burde jo ha litt peil på prisene liksom...men som sagt; vurderer litt å dra tilbake og si fra...
Anitahar2barn Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 husk at det er ikke hun som taper penger personlig, det er et stort firma med sikkert millionoverskudd. Jeg hadde gått tilbake hvis det var en liten privat butikk hvor selve eieren vil tape pengene og selv måtte betale fra egen lomme det han gjorde feil. Store kjeder merker ikke slike feil en gang. det er dessuten kakluklert inn i prisen.
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 vet du hva? bare blås i det! når man jobber i butikk er det dems oppgave å vite hva som slåes riktig inn og ikke. Har jobbet i butikk selv, så jeg vet hvor lett det er å gjøre feil, men det er jo ikke kundens ansvar å passe på kos deg med at du fikk billig sete du! butikken tapte nok ikke noe på det
vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 ja du sier noe der... kanskje jeg bare skulle la det være og være glad for at jeg hadde litt flaks en gang..stygt å kalle andres feil for flaks kanskje men er alltid ærlig ellers, så..hmm
vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 hihi, da gjør jeg jammen det...dessuten er det laaang vei tilbake, så da koser jeg meg bare med setet mitt jeg! takk for svar!!
tino84 Skrevet 14. mars 2008 #10 Skrevet 14. mars 2008 Hadde nok tenkt litt på det... men kan nok garantere at jeg IKKE hadde gått tilbake.. ;O) Det er faktisk deres ansvar.. de kommer ikke til å huske deg uansett... ikke stort tap for en slik bedrift...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #11 Skrevet 14. mars 2008 Så kult:) Ikke tenk på det!! Penger spart og ingen andre enn du som vet=) Hadde ikke sagt noe på det jeg!!
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 14. mars 2008 #12 Skrevet 14. mars 2008 Hadde ikke gått tilbake. Det er hun i kassa som gjorde feil. Ikke du:)
OhMyGod!!! Skrevet 14. mars 2008 #13 Skrevet 14. mars 2008 nei det hadde ikke jeg tenkt mer på jeg, er ikke noe krise det der kos deg med et kjempefantastisk sete du, det er virkelig flott å bruke!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #14 Skrevet 14. mars 2008 Barnas Hus operer med så ekstremt høye priser, at jeg ikke ville hatt dårlig samvittighet overhodet. Vær glad for at du sparte litt penger:-)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #15 Skrevet 14. mars 2008 du er ikke ansvarlig for feil som de ansatte gjør... dette bør de ta svia for selv... dårlig kommunikasjon hos de siden ho ikke viste at prisen var fratrekt fra før.... hadde ikke gjort noe med det nei... de tjener godt på det uansett... så ingen fare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå