Gå til innhold

Middag i dag?

*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha idag og evt i morgen?:o)

Trenger tips jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blir det veldig enkelt. Jeg og lillegutt er alene. Og han vil ha tomatsuppe med makaroni og egg. Og nudler faktisk;) Kommer til å spise nudler som et lite mellommåltid tenker jeg;)

Skrevet

Jeg vet ikke helt...men har en ide i hodet mitt om å prøve å lage hjemmelaget fiskegrateng med fiskepudding i biter og reker...hmm...Tror jeg lander på det, men har ikke laget det før.

I morgen blir det sikkert suppe eller pytt i panne til lunsj også hjemmelaget pizza eller noe annet kosemat på kvelden. Søndag - lammefrikasee?

Skrevet

Skulle vel egentlig hatt biff hahahah, men det blir nok pølser :P

Man får ta det man har når man sitter hjemme med sykt barn og ikke kommer seg på butikken

Skrevet

Idag vet jeg ikke hva mann og sønn skal ha til mat - jeg skal ut med venninne gjeng å spise.. I mårra blir det grøt midt på dagen, også skal jeg og min samboer ha fondue på kvelden. Søndag blir det viltgryte..

Skrevet

I dag blir det indrefilet med blåmuggost og bacon.

I morgen blir det grøt til lunch og raclette på kvelden

Søndag blir det lammelår

Skrevet

Har ikke no valg idag jeg. Eldsta og pappa'n har bestemt på vegne av resten av familien at fredager er pizzadag. Så jeg har handlet kjøttdeig (uten vann og salt siden minsta også skal ha), grønsaker, tomat, krydder osv. Men deigen gidder jeg ikke, så idag skal Toro hjelpe oss.

Trenger du tips til imorra har jeg ei god gryte til deg :)

Finhakk to fedd hvitløk, ha oppi en fløteboks sammen med urter og krydder, rist og la stå litt mens du gjør resten av forberedelsene. Fres kyllingbryst lett i pannen. Legg dem til siden. Legg grønsaker i ei ildfast form (skivet potet nederst! strø salt over potetene før du har i resten av grønsakene). Søtpotet (yams), vårløk, sopp, squash og paprika er en god kombo :) Finhakk soltørket tomat og bland i grønsakene. Legg kyllingbrystene på toppen. Hell innholdet i fløteboksen over det hele. Ha i ca 1dl vann i fløteboksen for å riste ut det siste, tøm over dette også. Sett i ovnen på ca 200grader i omtrent 20min. Enjoy! Er kjempegodt med salat ved siden av, men ikke nødvendig. En vri på dette er å droppe potetene, og koke pasta å ha ved siden av. Da trenger du ikke å ha oppi den siste vannfløteskvetten.

Skrevet

Idag blir det hjemmelaget pizza.

Imrg vet jeg ikke,enten taco eller hjemmelagede hamburgere tenker jeg;)

Skrevet

Jeg skal lage skinkegrateng, fant oppskriften inne på matprat.no.. der har de masse godt =)

Skrevet

Kylling med ris, salat og bretagne saus i dag.

Bakt potet med tilbehør i morgen.

Kjøttkaker i brunsaus, men poteter, gulrøtter og kålstuing på søndag

Skrevet

gulerot og koriander suppe med appelsin!

er smådårlig, så det blir en lett middag her i dag!

Skrevet

Lasagne med brød og salat i dag. Hjemmelaget pizza i mårra, hvis jeg gidder...

Skrevet

Jeg driver å lager sosakjøtt i dag.. Nam.. :)

i morgen blir det vist kalkun ute hos mamma, til hele familien. *gleder meg* :)

Skrevet

Blir taco ikveld på oss, imorgen blir det hjemmelaga pizza av restene etter taco.

Skrevet

Lasagne i dag og sikkert hjemmelaget pizza i morgen.... Blir enkle retter nå før vi reier på påskefjellet=))

Skrevet

Pøser, stekte grønnskaer og ris.Og ketsjup. Nam

Skrevet

Ferske reker, rett fra brygga...

I mårra blir det fullt hus her så da blir det noe enkelt (mange unger), grille pølser kanskje, eller pizza hvis ikke været holder.

Skrevet

I dag er det klart for TACO!!!!

Skrevet

I kveld: TACO :DD (standard!)

I morgen: Kyllingwok- kylling,wokgrønnsaker,ris og en god saus til.

Søndag: Vi drar til svigers! Grøt før vi drar?

Skrevet

I dag skal vi ha kyllingsalat med hvitløksbrød,mmmmmhhhh

Skrevet

Her står det en hjemmelaget spelt pizza i ovnen. Ferdig bunn fra toro og ferdig fyll, bare blandet det jeg da. Men er veldig godt!!

Imorgen blir det nok mex poteter igjen- det er jammi det!!

Skrevet

i dag lager vi oss hamburgere med salat og chips...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...