Gå til innhold

Guttetur til syden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere latt samboerne deres reist på guttetur (=konstant fyll, barer, og helt sikkert strippeklubber) mens dere satt igjen hjemme med en 2 og et halvtåring og en baby på 3 mnd? Fikk klar beskjed i sted om at sambo skal til syden med broren sin til sommeren, end of discussion.

Klarer ikke helt å godta det. Sydenturer synes jeg burde være sammen med familien når man har det, spesielt når jeg kunne tenke meg å være med. Har sagt at de kan reise på fotball tur til england ei langhelg eller noe, men det var visst ikke bra nok. De skulle til syden de.

Ikke stoler jeg på ham når de to drikker sammen heller, blir alltid noe tull da. de må lissom alltid ta den HELT UT....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke godtatt. Hjemme hos oss er "syden" noe hele familien vil - og har glede av, så da blir det hverken "guttetur" eller "husmortur" til syden. Noe helt annet er at sambo har reist på skiferie til Østerriket sammen med venner. Det har jeg ikke intr. av, og ikke guttungen enda heller, så da er det greit (samme med fotballhelg i London)

Skrevet

Muligens hvis broren og hadde familie og unger.. Eller helst hvis de var enda flere og jeg visste at minst to av de var fornuftige og visste hvor grensen gikk.. Men på den annen side må man stole på sambo og :P men... jeg vet ikke, spesielt hvis jeg må sitte hjemme med ungene.

Skrevet

Jeg hadde "latt" min mann reise, og forventer også at han hadde "latt" meg reise. Men så stoler jeg på min mann da...

Skrevet

Nei. Ettersom det er knapphet på både penger og ferie (ikke så veldig lite da, men likevel), skal det i hovedsak brukes på familien. Langhelg til opp mot 5000 totalt er OK.

Skrevet

Nei, hadde jeg ALDRI godtatt... Når du har fått deg en familie så reiser du ikke på rølpetur til syden, uansett om det er mamma eller pappa, sammen med broren eller bare venninner. Men hvis det er slik at han reiser uansett, så hadde jeg tatt hevn, og bare reist vekk like lenge som han er borte. Kan han jo få se hvor syyykt gøy det er å være alene med ungen, mens jeg drikker meg drita i Roma...

Skrevet

Her tar vi slike turer ilag. En tur på byen er noe helt annet.

Skrevet

nei skal vi ta oss råd til å reise til syden så får vi ta oss råd til å reise sammen hele familien.

desuten har han hatt sine sydenturer før han blei pappa og familiefar, det er visse ting man blir ferdig med når enn blir pappa og mamma.

Selfølgelig må en få ta seg en tur på byen og en fotballtur sammen med kompisar (om økonomien tilsei det), men lengre turar til syden er greit planlegge saman med familien synest eg :)

sånn gjer vi det vertfal her :)

Hadde ikkje reist på jenteferie til syden eg heller, hadde aldri hatt samvit til å foreslått det heller.

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke godtatt! Sommerferien tilbringer vi sammen som en familie, og skulel vi dratt tilsyden så hadde det blitt sammen.

Det er helt greit at han drar på helgeturer med gutta til storbyer osv, men en uke til syden er ikke noe å diskutere engang.

Heldigvis er vi enige om dette, så tror neppe han hadde kommet hjem å spurt heller.

Skrevet

sånn har det vært her_ sydentur uten meg er uaktuelt, men langhelger med gutta har vært helt i orden.

mannen din virker bestemt på at han vil reise. - synes du skal lage lite bråk rundt det. Si at du ikke liker det, og håper han kan love at det blir med den turen og ikke flere av det slaget.

du må stole på han. gutter har en tendens til å ta den helt ut med gutta, men de fleste av de jeg kjenner holder seg i skinnet!!!!!

Skrevet

Her hadde det vært helt uaktuellt! Hvorfor i all verden skal han det??

slike turer er vi ferdig med, nå reiser vi sammen med venner eller kun vår egen lille mini-familie.

Skrevet

I utgangspunktet JA. Jeg og mannen ble enige om før vi fikk barn at vi skal ha minst en guttetur og jentetur hver i året etter at vi fikk barn, for å pleie vennskap og rast litt. Tror det er veldig viktig!

MEN.. måten mannen din gjorde det på var jo ekstrem da. Syns når man skal et sted så bør det i det minste planlegges litt med partneren som sitter igjen hjemme. Tidspunkt bør klareres hjemme først, for en slik tur skal ikke slite ut den andre heller. Man skal ikke overkjøre hverandre i et forhold, og hadde nok blitt ganske forbannet hvis mannen min hadde bestemt seg slik på forhånd!

Skrevet

Ja det hadde han fått lov til:-) Hvorfor ikke? Skal jo ikke slutte å leve selv om man får barn.

Skrevet

Glemmesak!!

Og det har ikke noe med å slutte å leve eller ikke.

Hvis det er sånn at han ikke kan leve uten å dra på fyllatur til syden med kompiser, så får han leve med noen andre meg ihvertfall.

Her i huset oppfører man seg som voksne når man er kommet så langt at man vil stifte familie. Kan ha det gøy på andre måter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...