Gjest Nordavind fra sør Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Jeg er skal være forlover til min bestevennine i juni. Da må jeg jo som seg hør og bør arrangere et utrikningslag. Hun er sykepleier, så jeg har allerede bestemt at hun skal bli kledd opp som en blodig pasient og bli pleiet av utkledde sykepleiere hele dagen:) Men hva skal vi gjøre den dagen...????Hun er ikke veldig tøff av seg...slik at vågale ting er ikke helt det hun ønsker seg, tror jeg...er det noen som har noen tips?...Thomas Rocco Hansen, skal kanskje strippe for oss...Han fikk se om han hadde anledning....hehe
Mersa og gutta <3 Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Magedans/linedanse time En spabehandling for bruden piknik ute Perlebutikker tilbyr smykkelagingskurs. Matlagingskurs Vinsmaking Innspilling av sanger i platestudio Synes stripping er litt teit jeg da (og Rocco er jo bare helt idiot da!), men hver sin smak
**Frøken84** Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 ha no med litt fart i!! gi henne en dag hun ikke vil glemme=0) man trenger jo nødvendigvis å drite henne totalt ut.. men litt er jo moro0=0) jeg personlig hadde blitt driiiit skuffa om jeg hadde fått vinsmaking kurs eller spa... men det må jo så klart passe henne som person=0)
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Morro at Rocco er kjendis da....Og om han er idiot eller ikke veit jeg ikke noe om og bryr meg heller ikke noe om...Stripping er liksom litt tradisjon ved et utdrikningslag...slik at det blir bare en latterlig greie for oss...Jeg vet bare at vi kommer til å le oss i hel og se humoren i det...Jeg har ikke bestilt stripper for å bli kåt, liksom...Ellers takk for gode tips...dette blir spennende:)
Mersa og gutta <3 Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Jeg synes vinsmaking hadde vært flott jeg, men kanskje som en del av utdrikningslaget da....Men man liker jo forskjellig ting.... At Rocco er kjendis kan vel diskutere, at han er en slesk og ekkel er det vel ingen tvil om......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå