Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har veldig lyst til å finne en lærer fra barneskolen. Husker bare fornavnet hans men jeg husker godt hvilken skole han jobbet på etter han var læreren min. Denne læreren betyr veldig mye for meg og vi har av og til støtt på hverandre i Oslo. Skulle gjerne likt og hørt hvordan det gikk med ham men jeg klarer ikke finne ham på google,. Noen som ser seg villig til å hjelpe meg?
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Nei, jeg kan jo nesten ikke det, siden jeg vet sånn halvveis etternavn, og jeg vet jo ikke om han ønsker å bli offentliggjort med arbeidsplass og alt. Men hvis du sender meg en pm kan jeg svare deg der? :-)
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Did- og han jobber ikke der mer:(
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Vet fornavn, vet halvveis etternavn, vet hvor han jobbet før den skole, og etter den, og hvor han har bijobben sin (er der jeg har møtt han i ettertid) og vet sånn ca hvorh an bodde før!
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Det er viktig for meg å stalke mine mannlige lærere. Kremt. Er jo sånn det ser ut :-p
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 Litt vanskelig å hjelpe deg uten noen opplysninger da...
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 14. mars 2008 #10 Skrevet 14. mars 2008 Sender deg det åp facebook
Huldretuss Skrevet 14. mars 2008 #11 Skrevet 14. mars 2008 Finn nettsiden til de stedene han har jobbet/jobber, så finner du hele navnet. Så søker du på telefonkatalogen...
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 14. mars 2008 #12 Skrevet 14. mars 2008 Jeg finner ham ikke der, og han har et ganske vanlig etternavn for å sid et sånn. Så jeg finner liksom v eldig mange. Blir jo litt rart om jeg skal ringe alle de 440 som heter det samm som han ;-) "Hei, var du lærer min i noen år på barneskolen? Jeg har prøvd å google deg og skolen men jeg er en amatør og vet ikke om det er degf. Så jeg prøver å ringe deg for å sjekke? " Hehe, vil liksom treffe blink med en gang. kommer til å høres ut som den stalkeren, men jeg var veldig glad i han . Hehe
Huldretuss Skrevet 14. mars 2008 #13 Skrevet 14. mars 2008 Men da vet du etternavnet hans da, eller? Og hvor han har bijobben sin nå? Med så mye info bør du vel klare å finne ham?
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 14. mars 2008 #14 Skrevet 14. mars 2008 Det er det jeg prøver, la oss si at han heter ingvald - han heter jo ikke det da. M en jeg prøver sånn Ingvald + bijobb ingvald + skole + lærer ingvald + bosted + alder ingvald + klassen ingvald + gamle arbeidssted ingvald + osv hehe. Herregud så desperat jeg virker, Men han var en vanvittig stor støtte for meg da foreldrene mine skilet seg, og mamma ble syk. Og jeg vil bare takke ham for det for da jeg var 12 så fikk jeg liksom ikke helt det frem at jeg satte pris på det.
Huldretuss Skrevet 14. mars 2008 #15 Skrevet 14. mars 2008 Hvis du vil kan du sende meg info som pm. Jeg liker å holde på med sånne søk - kanskje jeg kan hjelpe deg :-)
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 14. mars 2008 #16 Skrevet 14. mars 2008 Har sendt! knall og tusen takk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå