peonererfine Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Hvilken del av byen 'anbefaler' dere? Tenker på nærmiljø, barnehager, friluftsområder, butikkutvalg, kafeer etc.
Sivalur Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Bodde på Høybråten tidligere, syntes det var kjempekoselig der!! Ikke så mange kafeer akkurat. Og et stykke fra byen. Men så er ikke jeg typen som hadde trivdes midt på Grünerløkka heller...
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Trivdes veldig godt på Frogner og Vestre Aker.
petite fleur Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Jeg stortrivdes på Grunerløkka og Tøyen. Begge deler var nært byen, masse kafèer og butikker i nærheten. Fine parker.
line_n & sara Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Bor på løkka, her er det blitt barnevennlig! skikkelig babyboom i bydelen! trives sånn midt på treet, for å si det sånn! fordelene med kafeer, butikker (særlig sultan!) masse parker og akerselva.. ulempene er utelivet (nå som man har småbarn er man ikke like avtiv på den fronten) også er det utrolig mye folk her i helgene, jeg unngår handlegatene her i helgene, klin umulig å komme frem med barnevogn! folk flytter seg ikke for deg!! ville heller bodd på etterstad/vålerenga/kampen området, hvis valget var mitt! men vi har bedre helsestasjon enn de, da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå