Gjest Rebel m/jente Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Her er mine favoritter: Don McClean - Vincent (Starry Starry Night) Ben folds five - magic (sjekk musikkvideoen! nydelig!) http://www.youtube.com/watch?v=wjnJTw3tqH8 Grateful Dead - Ripple (denne versjonen er med en annen, da) Grateful Dead - I will take you home http://www.youtube.com/watch?v=MqUY_DA3PMQ
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Mange fine, men en favoritt er Life is Sweet med Natalie Merchant.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Glemte forresten Why worry + Brothers in arms med dire straits og Shine on you crazy diamond med Pink floyd. ellers er Nordaførr av Halvdan Sivertsen en nydelig sang. I tillegg til våken drøm av Vamp=)
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Okay, begge to da. Jeg har begynt å like Hellbillies ganske godt og jeg, det kom vel med alderen.. Andre fine sanger er jo Overcome med Live og I won't hurt you med Anja Garbarek
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Get up kids - like a man possessed
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Og Nick Cave - As i sat sadly by her side. Minner meg veldig om da moren min var dødssyk og jeg - ja . sat sadly by her side.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 og John Denver - Annie's song! http://www.youtube.com/watch?v=3xbprQS2CVI Herregud så nydelig den sangen er... Bare meg?
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #12 Skrevet 14. mars 2008 Til Annies song, altså. Nick Cave er alltid bra.
Meandmyprincess Skrevet 14. mars 2008 #13 Skrevet 14. mars 2008 Kent- innan allting tar slut og mannen i den vita hatten REM- strange currencies og Be mine Og alt av Muse selvfølgelig )
☆Monkey Business☆ Skrevet 14. mars 2008 #14 Skrevet 14. mars 2008 Fleetwood Mac - Landslide Lynyrs Skynyrd - Free Bird Terry Reid - Seed of memory + mange flere selvsagt.....
Mom2Two Skrevet 14. mars 2008 #15 Skrevet 14. mars 2008 Har utrolig mange favoritter, men her er noen jeg hører mye på akkurat nå: Ben Kweller: "Sundress" "Thirteen" Placebo: "Every You Every Me" My Chemical Romance: "I Don't Love You" "Teenager" Sick Puppies "All the Same" The Replacements "All Shook Down" Damien Rice "9 Crimes" Jamie T "Back in the Game" Ben Folds Five "Battle of Who Could Care Less" Snow Patrol "Chasing Cars" The Kooks "She Moves in Her Own Way" "Seaaside" The Decemberists "The Crane Wife" Foo Fighters "Everlong" Dave Matthews Band "Crash Into Me" The Flaming Lips "Fight Test" Coldplay "Fix You" Arctic Monkeys: "Fluorescent Adolescent" The Shins "Gone for Good" Stereophonics "Goldfish Bowl" Muse "Unintended" Sigur Ròs Hoppipolla Wilco "How to Fight Loneliness" Seabear "I Sing I Swim" The Stone Roses "I Wanna Be Adored" Nick Cave & The Bad Seeds "Into My Arms" Pete Yorn "Just Another" Fink "Pretty Little Thing" Vampire Weekend "Mansard Roof" Iron&Wine "Naked As We Came" Belle&Sebastian "Seeing Other People" Green Day "Wake Me Up When September Ends" John Mayer "Your Body Is a Wonderland" The Cinematic Orchestra "To Build a Home" Duke Special "No Cover Up" Imogen Heap "Speeding Cars" Soko "It's Raining Outside"
Gjest Rebel m/jente Skrevet 14. mars 2008 #16 Skrevet 14. mars 2008 Kommer på masse her... Bob Dylan - Mr Tambourine man og All along the watchtower Pink Floyd - Hey you John Lennon - Working class hero Simon & garfunkel - Sound of silence
Gunda Gråtass Skrevet 14. mars 2008 #18 Skrevet 14. mars 2008 Guns N`Roses/ "sweet child o mine" Pearl Jam/ "Jeremy" Led Zeppelin/ "stairway to heaven"
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 14. mars 2008 #19 Skrevet 14. mars 2008 Dave Matthews - Angel Hellbillies - Det finaste eg veit
Anerikke Skrevet 14. mars 2008 #20 Skrevet 14. mars 2008 Det tror jeg må være denne. Den dama har verdens råeste stemme! http://www.youtube.com/watch?v=JqQlfFuQFXo&feature=related
Den du veit Skrevet 14. mars 2008 #21 Skrevet 14. mars 2008 Trenger bare en sang Ebba Forsberg - Daybreak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå