Spirevipp med go`gutten Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Gutten vår er straks 5,5 mnd, og han pleier å sove ute i vogna midt på dagen. Han har pleid å sove i 2,5-3 timer uten problemer, men de siste dagene har han våknet så tidlig. Nå la jeg han kl ett, og nå er han allerede våken, håper han sovner igjen. Kan det være at han bare endrer sovemønster og vil sove mindre på dagen? Eller kan det være på tide å innføre ett lite grøtmåltid på formiddagen (han får grøt om kvelden før han legger seg)? Gav han forresten sviskesaft tidligere idag, og den slukte han og skrek etter mer. Vil så gjerne at han skal fortsette å ha en litt lang dupp midt på dagen, både for hans og min egen del.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Jeg ville prøvd meg fram med litt grøt jeg.. Det høres jo ut som han virker sulten Er jo verdt å prøve hvertfall.. Frøkna her i huset er eldig forskjellig fra dag til dag, noen dager kan hun sove 2 timer på dagen, mens andre dager sover hun bare 20 min men har ikke noe tips på hvordan å sove lenger da
Spirevipp med go`gutten Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 Ja, jeg kunne jo prøve det. Er bare litt usikker på om det er litt tidlig å gi to måltider med grøt, men det varierer vel fra unge til unge :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Ja herregud det skal du ikke tenke på Noen barn begynner jo mye tidligere enn det med mange grøt måltider om dagen, rett og slett fordi melken ikke er nok lenger.. Så ikke tenk på det du, er jo ikke lenge til det er gått de 6 mnd det anbefales å fullamme heller.. er jo bare å prøve imorgen, og hjelper det ikke så trenger du jo ikke gi mere grøt Lykke til !
Spirevipp med go`gutten Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 Takk for råd, det skal jeg jammen gjøre! :-)
--{--{-@solstråle Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 akkurat samme her!! jenta mi er 5,5 mnd, og bruker å ha en noelunde lang dupp midt på dagen, det varierer veldig egentlig, men i dag prlvde jeg å gi grøt før hun lallet og nå har hun sovet leenge:) Jeg har brukt å gi grøt på ettermiddegen jeg da, men i dag skal hun få smake på middagsglass i stedet:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå