Mamacita og Sebastian:) Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Noen som vet om det er farlig for fosteret?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 vet egentlig ikke.... bare at babyen ikke må bli overopphetet.... men kanskje det går an å ha et fuktig hånkle på magen? egentlig tror jeg ikke vi klarer å sitte så lenge i en badstue at babyen blir så overopphetet....badstue er jo så godt...
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 Det er kjempe godt ja:) Derfor jeg lurer sånn på om det er greit! Har begynt å svømme og det er masse badstuer på velvære der...til og med damp ting...Har sååååå lyst Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Jeg tar badstue flere ganger i uken. Elsker det.
Vitamin Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Ja, tar badstue er deilig ...... Eh..... men, på min bok, anbefaler ikke gravid i 1. trimester å ta badstuer eller varme boblebad, pga. at det kan føre til misdannelser hos fosteret, særlig i nervesystemet. Hvordan det er for gravid i 2. eller 3. trimester veit jeg ikke helt. Men det går an å spørre din jordmor eller legen. Er det noen her som veit?
2 fine små Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Jeg tar badstue, og kjoeler meg ordentlig ned hvert tiende minutt samt at jeg har kaldt vann som jeg heller over magen og hodet i ny og ne, samt at jeg drikker godt. Men kan godt ta 3x10min ja, uten problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå