OdaX Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Hvertfall som "medlem", har berre "smuglest" litt sånn til og fra, heilt fra eg blei gravid med førstemann, som no er 14mnd. Og no e prøvinga på nr 2 i gang:) Første gangen var det full klaff på første forsøk, føler på meg at det ikkje blir like enkelt denne gangen, menmen...jepp jepp, ville i grunn berre sei hei eg då:-)
mell85* Gravid! Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Hei og velkommen hit! Er selv prøver på nr 1 og er i 3 prøve periode Får ønske deg lykke til og håpe det klaffer snart for deg, meg og alle de andre her inne!
Nagilimia Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Velkommen :D Moro med flere nye her... er ganske ny selv! Lykke til! Er selv i 2.pp (prøveperiode) og har ingen barn fra før
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Velkommen hit:) Lykke til med prøvingen, håper du blir like raskt gravid denne gangen!
Dotten Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Hei og velkommen hit Har selv ei jente på 2,5 år og prøver på nr. 2. Er i min 20. pp nå, og straks over i nr. 21.... Har ikm i morgen, testet negativt i går, og rimelig sikker på at tantekreket kommer i løpet av helga Masse lykke til med babylaging, og kos dere med førstemann enn så lenge
OdaX Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2008 Takktakk alle sammen:) får satse på at vi blir gravide snart heile gjengen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå