Gjest Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 nå renner jeg på to flere ganger i timen,kjennes ut som jeg ikke kan drikke noe før det må rett ut igjen!! hadde visst glemt hvordan det fungerte dette;-) er det mange andre som er rundt uke 4 som kjenner det samme i tillegg til enorm stikking i lysken og ekstrem trøtthet!!!?:-)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 jaaaa, våkner til og med kjempetidlig på morgenen fordi jeg må på do...er supertrøtt og kvalm, begynt å spy nå også så lurer på hvor dette skal ende...urk...var ikke sånn med de to andre, da var jeg i superform i begynnelsen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå