Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå renner jeg på to flere ganger i timen,kjennes ut som jeg ikke kan drikke noe før det må rett ut igjen!! hadde visst glemt hvordan det fungerte dette;-)

er det mange andre som er rundt uke 4 som kjenner det samme i tillegg til enorm stikking i lysken og ekstrem trøtthet!!!?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaaa, våkner til og med kjempetidlig på morgenen fordi jeg må på do...er supertrøtt og kvalm, begynt å spy nå også så lurer på hvor dette skal ende...urk...var ikke sånn med de to andre, da var jeg i superform i begynnelsen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...