*ale* Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Psykiatrisk (p)sykepleier:) Avd leder på akuttavd
Nit@™ Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 Akkurat nå er jeg hjemme pga sydom, men jobber egentlig som lastebilsjåfør, og taxisjåfør om vinteren. Om jeg kan tilbake i den/de jobben er vel heller usikkert.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #11 Skrevet 14. mars 2008 Førskolelærer, eller pedagogisk leder om du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå