nr 4 er her<3 Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 har to til tre cm åpning nå å rier..skal tilbake til jm kl 3 å sjekke på nytt pga har lang vei t sykehuset..nå er jg nervøs:\ men endelig får vi sett snuppa vår=)oi oi oi
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 ååå så spennende ) Heldig du som snart har snuppa i armene... ) Lykke Til )
mammailin Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 da er vi to:) hadde vannavgang i morges så venter bare på regelmessige rier nå
nr 4 er her<3 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2008 har ikke kommet noe vann her da men..masse lykke til oss to=)14 dager akkurat før termin på meg..går frem å tilbake her som ei forvirret vegglus hehe...
Marit & de 3 knøttene Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Lykke til til dere begge 2!! :-) Hold oss oppdatert da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå