Gå til innhold

da er min fødsel igang=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

har to til tre cm åpning nå å rier..skal tilbake til jm kl 3 å sjekke på nytt pga har lang vei t sykehuset..nå er jg nervøs:\ men endelig får vi sett snuppa vår=)oi oi oi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå så spennende :o) Heldig du som snart har snuppa i armene... :o) Lykke Til :o)

Skrevet

da er vi to:) hadde vannavgang i morges så venter bare på regelmessige rier nå :)

Skrevet

har ikke kommet noe vann her da men..masse lykke til oss to=)14 dager akkurat før termin på meg..går frem å tilbake her som ei forvirret vegglus hehe...

Skrevet

å så spennende!!

LYKKETIL!!

Skrevet

Lykke til til dere begge 2!! :-)

Hold oss oppdatert da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...