snuppelure 74 Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Hvordan står det til med dere ? Er så sjelden jeg er innom her nå Lille Casper har allerede blitt 2 måneder og han vokser og har det bra Han er veldig snill og rolig å flink til å sove om natten Amalie er veldig stolt store søster og vil helst hjelpe til med absolutt alt med lillebror ;o) Håper det står bra til med dere alle sammen og skriv gjerne en liten hilsen tilbake og hvordan dere har det ) Stooor klem fra meg
*ale* Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Næmmen!!!!!!! Snuppa mi joh:) Grattis med Casper og how the hell are you???
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Jeg husker deg! Var ikke du min hemmelige venn engang, eller muligens omvendt tro? Hehe. Grattis med Casper.
WP-TLogPeanut Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Det var en sjelden dibbedame å se! Vi har det bare fint jeg og TL , hun koser seg i bhg og jeg i 50% jobb Kos dere masse videre,koselig å lese om hvor stor og flink Amalie er KLemmer fra
snuppelure 74 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 Takk takk *ale* vennen Jeg har det bare bra vettu, stor koser meg med mine 2 små, men må innrømme at det er ganske hektisk til tider hihihi Håper alt står bra til med dere også KLEM KLEM KLEM
snuppelure 74 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2008 Hei hei Trubbel Tusen takk Jo jeg husker deg også og en av oss var hemmlig venn tror kanskje jeg var din ja, men jeg husker ikke helt sikkert Sliter veeeldig med *ammetåka* selv om jeg ikke ammer ;o)
*ale* Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Vi har det flott:) Jonas er en liten ramp, går i 100 hele dagen) Meeen søt:) Storesøs trives på skola, og snart er det påskeferie:) Hektisk kan det være ja:)
snuppelure 74 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2008 Hei hei navnsøster snuppa SÅ bra dere har det fint da Hygglig å høre at du jobber og trives med det og så bra snuppa koser seg i bhg Jeg håper virkelig Amalie får plass i bhg til høsten så hun får noen andre å bryne seg på å slipper å henge i rumpa på mamman sin hele dagen ;o) hihihi Stoooooor klem til dere fra oss )
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 Jeg tror sannelig du var min, jeg. Men ammetåka er hard her også.
snuppelure 74 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. mars 2008 Hihihi det bra jeg ikke er alene om det ) Sambo skjønner ikke at det er mulig å være så surret som det jeg er for tiden ;o) Men ærlig talt så synes jeg han har litt "ammetåke" han også hihihi Stoooor klem fra
snuppelure 74 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. mars 2008 Godt å høre vennen ) Det er nok typisk for vannmann ;o) Amalie er en liten ramp hun også ;o) hihihi SÅ bra snuppa trives på skolen ) Kos dere masse og ha en kjempe fin Påske Stooooor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå