Gullklumpen! Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 På Simo vogna til førstemann. Vi veit ikke hva det er! =) Klarer ikke bestemme meg!
berta Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Sort, med noe lyst inni. Det har jeg, og er veldig fornøyd med den. Bare å bytte teppe over posen om du vil ha forandring i fargene, jente, gutt osv :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Vi valgte svart vi med beige kant og så er det litt mønster/ figurer på regntrekk og små detaljer.. men smaken er jo som baken:-)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Jeg synes svarte barnevogner er det tristeste jeg ser. Finn heller en kjønnsnøytral litt happy farge! Hva med grønn eller rød eller noe som er lysere i allefall. Min mening da..
junijente fikk julijente Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Svarte vogner kan jo være greie, for de blir vel ikke så fort synlig møkkete. Jeg vil i alle fall ikke ha en hvit... Synes noe med litt farge på blir litt mer livlig og koselig enn bare svart. Men noe som er veldig "kjønnsbestemt" skal jeg i alle fall ikke ha, fryktelig dumt å kjøpe rosa vogn nå om det kommer en jente, og så får man gutt, som man ikke vil ha rosa til, neste gang. Men rødt eller litt mørkt blått synes jeg kan brukes av alle (er generelt motstander av rosa til jenter og lyseblått til gutter, men noen hensyn går det an å ta). Hmm, må nok diskutere med mannen min og begynne å se på vogn snart.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 har mørk blå fra min første, og skal bruke den samme nå. den er lys og fin inni, og kjøpte den før jeg visste kjønn på barnet den gangen:)
pusi og lille pusi:) Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 har ei mørk vogn me en klar blå farge... vet heller ikke kjønn... men syns svarte vogne e så kjedeli så måtte ha litt farge:)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Jeg hadde blå og mørk blå til første som jeg ikke visste kjønnet på. Andremann visste vi heller ikke kjønnet på og det ble rød og grå vogn. Nå har jeg veldig lyst på en brun vogn. Syns det er litt fint med de trekkene man får kjøpt til simo til å ha inni bagen, tenkte å ha lys rosa om det er jente og lys blå om dte er gutt. Brun passer jo godt til begge de fargene syns jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå