Psyche Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Alt går galt....lønna mi kom ikke når den skulle, vi har INGEN penger (eller vi har faktisk noen hundre kroner på mannen min sin konto - kjøpe mat!)....og nå er dynamoen på bilen gåen...lønna kommer tidligest på mandag...og mannen min jobber i helga. Det går nesten ikke busser...og han får iallefall ikke reise gratis med bussen..20 min å kjøre til jobb.. Suuuuuuuuuuukk...dagens hjertesukk fra meg
* 5 om dagen * Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 uff, skjønner at dere er inne i en ond sirkel, rent økonomisk.... må høre om det er noen dere kan låne bil av da, i helgen, men er sure penger å bruke på bil, når dere har det som dere har hatt den siste tiden ( husker innlegget ditt ) men får håpe at det blir bedre etterhvert.... må få dratt litt i ørene på det regnskapskontoret som betaler lønnen din... lykke til..... noen sier at penger er ikke alt, men jeg vet ikke jeg.....
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Hør med venner og familie om dere kan låne penger
Psyche Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2008 Sjefen min har kjefta på lønningskontoret. Derfor får jeg penger (kanskje) mandag.. Penger er ikke alt, men det er jamen greit å slippe å bekymre seg for dem.... Jaja...vi har iallefall hverandre :-P Hehe...Satser på at ting ordner seg litt etter litt.
Psyche Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 Går ikke, dessverre. Men, det ordner seg for snille jenter og gutter. *Positivt smil*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå