Gå til innhold

Like gardiner i alle vinduene i stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gjennomgående leilighet som det så fint heter. :P

Det er vinduer i begge ender av stua, liksom. Haha.

Nå har jeg en type i den ene enden, og ingen i den andre.

Men skal man liksom ha samme type i begge ender?

Hva har dere ah?

Er det noe jeg virkelig ikke kan så er det gardiner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det vil bli veldig rart hvis du har ulike gardiner i et og samme rom.

Skrevet

Tja.. er vel opp til enhver men eg har like gardiner på begge vinduene i stuen.. men de står ved siden av hverandre så det blir vel ikk ehelt det samme som hos deg.. men tror eg hadde tatt like der og =)

Skrevet

Jeg hadde nok villet hatt samme type, med mindre du har to markerte deler av stua, om du skjønner.. :)

Skrevet

nja, det er det letteste. Vi har lange gardiner på en vegg, og på en annen vegg har vi lift gardin i samme stoff. Under det vinduet er det er softa og det deler på en måte stuen inn i soner. Kosekrok og sittegruppe.

Skrevet

Jeg hadde tenkt å ha ulike gardiner i stua mi, selv om den er liten. Vi har på en måte delt den med en sjenk.

Uansett, hengte opp de gardinene jeg skulle ha i det ene vinduet og syns det ble kult, men så kom jeg på at jeg hadde jo ingen andre gardiner som passet til dem som jeg kunne henge opp i andre enden av stua. Så det endte med at jeg kjøpte flere av de jeg hadde og angrer ikke på det, tror faktisk det ville sett dumt ut med ulike gardiner.

Skrevet

Vi har litt ulikt. Tre vinduer i likt (hvitt med blått), og et vindu som er omvendt(blått med hvitt) Fant ut det ble så dominerende viss alt ble likt med så mye vindu. Det vinduet som har ulike gardiner, ser i utgangspunktet litt annerledes ut enn de andre,da. Syns det er fint sånn.

Skrevet

Vi har et stort vindu i hver enda av stuen, har samme gardiner i begge.

I leiligheten vi bodde i før hadde vi åpen kjøkkenløsning, da hadde jeg like liftgardiner i både stue og kjøkken.

Skrevet

Hehe.. nei, ikke helt.. ;) Mer sånn at man har en sofagruppe i hver del, og har forskjellig stil på de..

Men det enkleste er å ha samme... =) Og å kjøre samme stil på hele stuen.. Kan lett virke rotete om man har to deler..

Skrevet

Hehe, jada, jeg bare liker å være litt vanskelig. ;)

Det er vel ganske lik stil over hele stua, så det peneste er vel like gardiner da.

Skrevet

Svigerinna mi har forskjellige gardiner i stua og det syntes jeg ser rotete ut. Men man er forskjellig, så man gjør som man selv syntes:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...