fornøyd ja Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 hei noen som vet hva som er vanlig å få i timeslønn når man jobber for narvesen, mix etc? for en voksen person (nærmere 30 hehe). hva ville dere syntes var greit?
Etaner Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Jeg jobba i en mix kiosk før permisjonen og hadde 125,- i timen (er 27 år) Hadde nok hatt 130,- der nå hvis jeg hadde fortsatt etter permisjonen.
ann-k 82 Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Narvesen er ikke så veldig bra betalt,under 120 kr timen,42 kr tillegg etter 21 på kvelden,og 84 kr tillegg røde dager.. Men husker ikke,rundt 113-115 kr i grunnlønn?
Knøttefrøken Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 jeg jobba på shell som ekstrahjelp for et par år siden, og hadde da 112 i timen, men det er mye tillegg så i snitt hadde jeg vel 125 tenker jeg.. men grunnlønna i kiosker butikk o.l pleier ikke være noe særlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå