Gå til innhold

lønn for kiosk arbeid


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

noen som vet hva som er vanlig å få i timeslønn når man jobber for narvesen, mix etc? for en voksen person (nærmere 30 :) hehe).

hva ville dere syntes var greit?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobba i en mix kiosk før permisjonen og hadde 125,- i timen (er 27 år) Hadde nok hatt 130,- der nå hvis jeg hadde fortsatt etter permisjonen.

Skrevet

Narvesen er ikke så veldig bra betalt,under 120 kr timen,42 kr tillegg etter 21 på kvelden,og 84 kr tillegg røde dager.. Men husker ikke,rundt 113-115 kr i grunnlønn?

Skrevet

jeg jobba på shell som ekstrahjelp for et par år siden, og hadde da 112 i timen, men det er mye tillegg så i snitt hadde jeg vel 125 tenker jeg..

men grunnlønna i kiosker butikk o.l pleier ikke være noe særlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...