Gå til innhold

Handler dere som gale når butikkene er stengt i noen dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker da jeg jobbet i butikk..Folk fylte opp handlevognene sine som det skulle vært stengt i ett år. hehe..handlet for tusenvis av kroner..må le litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei .... aldri gjort. Har da Bunnpris i nærheten :)

Skrevet

Folk tar jo helt av. Det er jo åpent på lørdag! Og dessuten på mange søndagsåpne butikker.

Skrevet

Nah... har nok mat hjemme... om vi ikke får handla, så klarer vi oss fint på det vi har... og det finnes da bensinstasjoner :P

Skrevet

nei, har stort sett det vi trenger, og man kan alltids rake sammen noe av alle tørrvarer og frysevarer hvis vi ikke finner på noe.

helt utrolig hva man har i skapet hvis man bare må se etter

Skrevet

Hmm, vi har ikke bil og kan derfor aldri ta en slik storhandel. Vi er stort sett på butikk hver til annenhver dag.

Når dt har vært stengt noen dager må vi dermed fylle opp, men igjen, ikke mer enn vi kan bære hjem:)

Skrevet

Hehe nei!

Det der er et norsktfenomen!

Skrevet

He he ja det hender faktisk. Husker en påske som jeg holdt på å bære meg ihjel. Grunnen er at jeg orker ikke gå i butikker som regel på påskeaften. Er så mye folk da! Hater å handle når alle andre gjør det;o)

Skrevet

Nå er det jo ikke alle som feirer påsken i byen. Der vi skal finnes det ikke butikker i nærheten og vi må derfor handle alt vi trenger for hele påsken. Og det blir litt når man er noen stk i familien.

Skrevet

Jepp:) Og stolt av det.. hehe--

Merkelig egentlig... Men skal på hytta da.. så greit å ha det man trenger (og vel så det).

Skrevet

Ja, her blir det handling som en gal i kveld! Reiser på hytta i morgen tidlig og der finnes det hverken strøm, eller butikk. Satser på å bli der til 2.påskedag, så derfor er det litt av hvert som skal handles inn i dag ja!

Skrevet

Av og til har eg lyst til å stå i kassakøen og rope "eg har fem barn, ikkje bulemi"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...