Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har ei venninne som jeg fikk en sein bursdags/julegave av, fik denne gaven igår.. det hun ga meg var det gamle kameraet hun bruke før, som er over 1 år gammelt.. jeg har 2 kameraer fra før av som er av bedre kvalitet så har egentlig ikke bruk for kameraet hun ga til meg.. virker veldig utakknemlig her, men er glad for gaven, er bare det at dette var noe som var brukt lissom, føler ikke det er det samme som å få en ny ting og spes siden jeg allerede har 2 kameraer fra før av.. hadde dere beholdt kameraet eller sagt at dere ikke har bruk for det?
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 med fare for å virke utakknemlig hadde jeg sagt at jeg ikke hadde bruk for det. evt gitt det videre til noen andre som kanskje ville hatt det
Sjefsmegga Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 ehhh..mulig tanken var god..men.....jeg hadde satt bedre pris på en blomsterhilsen.....eller en flaske vin.....hadde takket og beholdt det..av høflighet..
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2008 det som er greia er at jeg tok det imot igår for å ikke være frekk mot henne, men tenker nå at jeg har lissom ikke bruk for det.. og tror ingen har så lyst på det siden dette er en veldig gammel modell som ikke har så mange megapixel og liten LCD skjerm, er det mange ville kalt "drittkamera". veit tanken hennes var god.. jeg ga ikke store gaven selv til henne, var ett gavekort på kjøpesenter for 250kr så kameraet i og for seg er jo mer verdt enn ett gavekort, men hadde satt mer pris på en flaske vin eller ett noe annet som du sier Ugla..
Kjukka Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Visst du ikke hadde kamera, så hadde jeg skjønt det... men ikke når du allerede har ett.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Det er uhøflig å ikke ta imot gaver. Du får heller gi det videre... Et barn i tidlig skolealder kan ha mye glede av et digitalt kamera.
roxanne Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 Hun har vel en sånn "restebod" da der hun legger bort saker hun ikke trenger - og bruker det til gaver etc. Resirkulering er jo en bra ting - så du får takke pent og gi det videre :-) Det er smålig når det gjelder venninnepresang spør du meg. Holder hun på sånn hele tiden så kan vel vennskapet også bli resirkulert til slutt...
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. mars 2008 hehe, hadde jeg bare hatt noen og gi det videre til så hadde jo det vært knall.. men ingen å gi det til =( hun er fadderen til Ella, så hadde lissom forventa meg en litt bedre gave som jeg hadde bruk for da.. men men, hun mente bare godt da, så ikke noe og gjøre med det..
roxanne Skrevet 14. mars 2008 #11 Skrevet 14. mars 2008 Du kan jo la datteren din få det etterhvert. Unger elsker å fotografere. Dessuten er det gøy etterpå å se det de er opptatt av.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. mars 2008 ja, er jo ett alternativ det, men hun er for liten for det nå da, blir ikke før om noen år da isåfall det er av interesse for henne.. takk for tipset =)
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #13 Skrevet 14. mars 2008 Jeg hadde beholdt det - og latt barna bruke det! De elsker å ta bilder, og da får jeg ha mitt eget i fred =)
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #14 Skrevet 14. mars 2008 Mine er ikke mer enn et par år før de liker å knipse litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå