Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert i denne situasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du leverer barnet i barnehagen mens det er utetid..

Du møter på en av de som jobber på avd utenfor, og spør om h*n kan kle på barnet ditt..

H*n sier at det går ikke, for h*n må være ute og passe på barna, og den andre personen på avdelingen baker boller med de som er igjen inne..

Hvordan hadde du reagert på at du da måtte kle på barnet ditt selv?

Denne mamma'n sa "det var litt av en ekstraservice **** (navnet på barnet)"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde aldri falt meg inn engang å spør om h*n kunne kle på barnet mitt så lenge jeg lev så sent at det er utetid. Kler alltid på selv jeg da.

synes den mammaen oppførte seg lityt frekt jeg!

Skrevet

kan ikke skjønne hvorfor du ikke kan kle på ditt eget barn. Det er jo du som leverer i utetiden. Personalet hadde andre oppgaver og ikke tid til å kle på ditt barn.. Skulle de latt de andre barna være ute alene da? Eller la de andre barna sitte med alle baketingene alene? For at en voksen skulle være inne å kle på barnet ditt når du alikevel var der med henne?? Nei syns du krever ekstraservice ja...

Skrevet

Hadde kledd på barnet sjølv hvis eg leverte i utetida.

Skrevet

oj. :9 skjønte nå at det ikke var du som hadde gjordt dette...hehe Sorry!!! :) :)

Skrevet

De ansatte i barnehagen har ikke ansvaret for på - og avkledning ved henting og bringing.

Skrevet

Mamma Mirabell, dette gjelder ikke meg altså..

Var en episode jeg opplevde når jeg leverte junior i barnehagen..

Synes også denne mamma'n kunne spart seg for den kommentaren.. Kommer man sent, og de andre er ute skulle det bare mangle at man kler på selv.

Skrevet

Det viktigste er jo at alle barna har en voksen som passer pådem. Hadde reagert mer om jeg kom i bhg og alle barna var ute uten tilsyn.....

Skrevet

Og det er ikkje noke smart å dra barnet inn i ein konflikt med dei tilsette, sjølv om barnet sikkert ikkje skjønte ironien.

Skrevet

Jeg hadde tatt klærne på barnet mitt uten å tenke over det.

Skrevet

Jeg hadde selvfølgelig kledd på barnet mitt selv. Hadde ikke spurt en gang.

Skrevet

Jeg kler alltid på barnet mitt selv hvis ungene er på tur ut, eller er ute når vi kommer. Hadde ikke spurt om de kunne kledd på heller, vet når de går ut på morningen og kan planlegge tiden utifra det.

Skrevet

Jeg må le litt jeg. Det nye tjenerskapet jobber i visst i barnehagen.

Skrevet

Jeg hadde ikke spurt.

Skulle liksom den voksne gå fra de andre for å kle på det barnet?

Skrevet

Det synes jeg var frekt av vedkommende mamma.

Leverer man utenom normal leveringstid, må man regne med å ta på utetøyet selv. Man må jo også kle av og på ved levering og henting.

Hvis minsta f. eks har bæsj i bleia akkurat når jeg henter (det har hendt et par ganger), så har det ikke falt meg inn å få de ansatte til å bytte den bleien.

Skrevet

I og med og det er så sein levering at de andre er ute,hadde jeg selvfølgelig kledd på selv! Så dårlig tid har jeg ikke,og hadde jeg hatt dårlig tid hadde jeg kledd på før jeg dro hjemmefra.Alle kler vel av og på ved bringing og henting..

Skrevet

Hadde ikke spurt om det. Tar det som en selvfølge å kle på barnet selv når jeg kommer til "ukurante" tider =)

Skrevet

Leverer jeg barnet i utetida så er det en selvfølge at barnet skal leveres påkledt, eller at jeg kler på det når jeg leverer. Enkelt og greit.

Skrevet

Ja de er frekt av den moren å komme med en sånn kommentar. Og hvis hun hadde de så travelt kunne hun har heller kommet før. Kan ikke forlange at en ansatt går fra en haug med barn for å kle på et barn liksom når moren kan gjøre det selv. Jeg hadde heller reagert hvis de ansatte gikk fra de andre barna liksom. Skjønner du reagerte HI på den moren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...