Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Noen som har forsøkt det som kan fortelle litt om det? Må man ligge lenge på sykehus? Foretrekker å gjøre det kirurgisk, men da må jeg vente enda lenger...
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Aldri gjort det, men var med venninnen min i fjor. Du kommer til en samtale på poliklinikken, der får du en pille som du skal ta, og antakelig begynner du å blø litt etterpå. Denne tabletten stopper utviklingen hos babyen. 2 dager etter du har tatt den tabletten, møter du opp på sykehuset, og får innsatt en vaginal tablett til, som skal gi deg åpning. Du må ligge ca 3-4-5 timer på sykehuset, så får du reise hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå