Gå til innhold

Abort med medikamenter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forsøkt det som kan fortelle litt om det? Må man ligge lenge på sykehus?

 

Foretrekker å gjøre det kirurgisk, men da må jeg vente enda lenger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri gjort det, men var med venninnen min i fjor.

 

Du kommer til en samtale på poliklinikken, der får du en pille som du skal ta, og antakelig begynner du å blø litt etterpå. Denne tabletten stopper utviklingen hos babyen. 2 dager etter du har tatt den tabletten, møter du opp på sykehuset, og får innsatt en vaginal tablett til, som skal gi deg åpning.

 

Du må ligge ca 3-4-5 timer på sykehuset, så får du reise hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...