Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Har ikke vært på dette forumet før jeg så vet ikke helt hvordan det fungerer men prøver nå. Det har seg slik at da jeg snakket med min mor på telefonen i går om fødselene og når den lille ville komme ut fikk hun plutselig en så utrolig sterk forutanelse, midt i en setning sa hun "21.mars" og begynte hun å gråte og ble helt fra seg. Hun er veldig åpen men fikk selv litt sjokk for det var så sterkt. Så hun mener da at min lille vil komme 21.mars, over en måned før termin som er 26.april. Det som er hoveproblemet da er at min forlovede og barnefar sitter i varetekt og politimannen som har ansvaret for han har sagt at om noe skjer på en helligdag/påskedag så kommer BF ikke til å få være med på fødselen. Så det jeg lurer på er vel om noen andre ser en fødsel for meg den 21!? Signerer med anonym pga detaljene:) Er født 01.10.83 om det har noe å si..
Mamalari Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Mullig jeg tar feil og moren din har rett. Men jeg får opp fødsel i april. Rundt 17-18. Men iallfall før termin. Blir spennende og se.. Får iallfall håpe at bf får være med på fødsel
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Tusen takk for kjapt svar:) Krysser fingrene for at det klaffer med BF ja:)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Flere som kunne tenke seg å prøve? Kjekt med flere meninger når jeg allerede har to. Min mor er overbevist om at hun kommer fredag, lar meg ikke en gang være alene hjemme natt til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå