Randine + 2 små Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Går det an å vaske det i maskinen på et ullprogram?
Knøttefrøken Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 jeg har gjort det. putta milo i såpedispenser'n og ullprogram 30 grader. la det så til tørk på baderomsgulvet i 2-3 dager, og snudde det et par ganger om dagen.. ble like fint det
MiniBassen Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Jeg vasket det i vaskemaskinen, ja... Vet at noen pleier å gre det etterpå, men det trengs ikke. : )
Randine + 2 små Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2008 Takk takk! da prøver jeg det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå