Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er inne vårt 7 pp nå. Har hatt litt uregelmessige menstruasjoner fra 28-36 dager. De tre siste månedene har syklusen vært på 36 dager. Nå på tirsdag fikk jeg TR, men har bare vært brun utflod som kom kom på papiret og litt i bindet. Har fortsatt litt rester i dag. Blir litt frustrert og skjønner ikke helt hva som skjer! Betyr det at jeg ikke hadde eggløsning i forrige syklus? Eller kan det bety at jeg kan være gravid? Noen med lignende opplevelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var nå på tirsdagen 36 dager etter siste mens da eller?

 

tror ikke det har noe med om du hadde el eller ikke altså....

om du føler at ikm har vært så ta en test da!!!:)

Skrevet

Ja nå på tirsdag var det 36. dag i syklusen.

Skrevet

om du da ikke har hatt friskt blod/vanlig mens ville jeg tatt en test idag...mange som har slik bløding som deg når de er gravide....rester som skal ut liksom...

 

løp og kjøp om du ikke har en test liggende og la meg få vite hva det ble til;)

Skrevet

Hei!

Jeg tok grav.test i morges...Negativ selvfølgelig! Jaja...bedre lykke neste gang.

Skrevet

Kan være at du produserer sent hcg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...