Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikm rundt den 18.mars, er det for tidlig å ta en billigtest i morgen? Altså, etter å ha lest mye her inne, så skjønner jeg jo at det er litt tidlig, men kan testen være konkret likevel? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil anbefale deg å ikke teste.....vent til ikm.....

dere sparer jo en masse penger om dere venter til ikm da jenter.....og generelt så ser jeg mangeher inne som bruker billigtester også må de bare sjekke med en cb likevel...det blir jo dyrt jooo.....

sjansen for negativ test før ikm er jo stor da....

hold ut:)

Skrevet

Skjønner hva du mener.. og jeg mener egentlig det selv også, innerst inne..

Men, åååh.. har så ille lyst! :)

Skrevet

veit...men vent;););););)

har selv ikm idag så vet hvordan lysten er.....men er bare å holde ut;)

Skrevet

Har du ikm i dag?? Oj, da er du flink som klarer å vente! jeg har jo ikke ikm før til tirsdag, da.. :)

Skrevet

tja.....gidder ikke bruke penger på testing før ikm.....så skal ikke test før på onsdag om ikke tanten kommer på påsketur.....

Skrevet

Vel, jeg gidder i allefall å bruke litt penger på testing og sånt :).. men tror jeg følger rådet ditt og venter litt til, i allefall. :)

Skrevet

Hei:-)

Har også IKM 18/ 19., men tok en billigtest i dag, lørdag...Den var så hvit, så hvit...skal på middag med rødvin i kveld, så ville sjekke før det, men vet det er litt tidlig, så får holde meg til den alkoholfrie vina selvom testen var negativ...

Men lurer på om billigtestene r mindre følsomme enn CB???? Noen kan jo teste 4 dager før, og få positiv...

Skrevet

Jeg testet positivt da jeg var 3+3, så ville testet i vei om det er det du har lyst til :-)) Kjenner til følelsen av at det kribler i hendene etter å få testet:-P testet forresten med morgenurin med sånn billigstrimmel og ventet de laaange 5 minuttene (svært viktig)

Skrevet

Heeei:)

Jeg hadde ikke ventet, hihi. Jeg er jo helt testoman.. Men billigstrimlene koster jo ikke så mye, så det er jo verdt et forsøk. Men da må du ikke bli veldig lei deg om den blir neg da, for det kan jo være for tidlig. Håper du tester positivt!!!:) Lykke til!

Skrevet

Å du som mobba meg for at jeg testet tildlig :)

Nei, når du bruker billigstrimlene er det vel bare å teste.. Jeg selv har ikke de, for jeg prøver å unngå å teste før IKM, men når en har en test liggende så er det vanskelig å holde seg unna :)

Har du testa nå forresten?? Krysser fingrene for at vi begge får positive tester iløpet av neste uke :)

Må få høre hvordan det går..

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...