Gå til innhold

All smerten er borte;)(men......)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært plaget med utrolig menssmerter i begynnelsen(uke 4-6)Nå kjenner jeg ikke noen ting i magen i det hele tatt..bare litt støl og oppblåst til tider...men brystene mine er jo litt ømme og da er vel allt greit får vi håpe??:)Har ikke hatt noe blødning eller noe så det har ikke kommet ut noe i allefall..men leser jo så masse rart...kan hende det ikke er liv der lenger nå selv om det ikke kommer ut liksom...hmmm.ekkel tanke...fikk påvist hjerterytme i uke 7:)Er snart 8 uker nå:)Så jeg HÅÅÅÅÅÅÅper veldig og tror allt går bra...skal på kontroll i uke 10...:)Måtte bare skrive litt her:)

Ha en flott dag jenter:)

KLemz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går nok bra med deg. mensensmerter er veldig vanlig og nesten alle har det, for det kommer pga at livmoren vokser, og det gjør den jo hos alle..tror nok du blir mamma jeg =)

Skrevet

Allt har gått over nå da....det som er litt merkeligg..er sikkert ikke det heller men....jeg får være glad jeg slipper unna med smerter lenger kansje:)blei bare så brått bra:)Bortsett fra puppene mine:)Ja jeg gleder meg utolig masse allerede:)Så håper allt blir bra vettu:)

Skrevet

Sånn har jeg det også, kjenner ingenting lenger nå (er 8+1), men kjente masse stikninger fra uke 4-6. Men tror det er helt normalt, for jeg var på UL idag og fikk se nurket vårt, med et flott bankende hjerte=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...