LadyC79 Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Jeg var på ultralyd i går, og må si jeg ble veldig skuffa. Det var VELDIG dårlig kjemi iforhold til jordmora. Flere som har hatt det på samme måte?! Har spurt litt rundt, og flere som ikke har likt denne jordmora.... Synd, for jeg gleda meg veldig! -men det hele ødela en opplevelse som kunne vært kjempe koselig!!!!!!
Skunk Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Var det ei jordmor du har oppfølging hos? Eller var det privat? Tenkte på UL jeg... hvor langt er du på vei? Har ingen erfaring, men må finne meg ei jordmor selv...
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Jeg var på ultralyd i kongsberg på sykehuset, og ble nesten lei meg av det dårlige humøret til den jordmora vi fikk. Husker ikke navnet hennes, men følte at hun var lei alt som het pasienter... Hun anklaget meg nesten for å ha møtt opp siden jeg hadde vært på mange ul før (oppfølgning pga blødninger). Hadde gledet meg til en ul hvor vi kunne fokusere på om fosteret var friskt og hvilket kjønn det var osv, da de andre handlet mest om grunnene til blødningene jeg hadde. Uff, ingen god opplevelse nei... Var det på sykehuset du var?
LadyC79 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2008 Det var den ordinære ultralyden på sykehuset. Er i uke 18 nå. Går til jordmor på helsestasjonen (bare vært der en gang hittil), og hu var veldig koselig!!!
LadyC79 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 Høres nesten ut som det er samme jordmor vi snakker om........... og ja, det var på sykehuset... jeg satt igjen med inntrykk av at denne dama burde seriøst finne seg en ny jobb.... Hu ødela noe som skulle være koselig, noe jeg hadde sett frem til - gleda meg til... Veldig synd!!! Har bestilt time til 3D i sandvika, og der har jeg hørt en del positive tilbakemeldinger - så ser frem til det!
WildPrincess Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Hei HI Dette var jo kjempe kjedelig... til nå har jeg veldig posetivt intrykk av Kongsberg sykehus, har hatt kjempe oppfølging etter en ma i fjor. Har enda ikke hatt den ordinære UL'en og har ikke prata med andre enn overlegen på føden (han er veldig koselig) så jeg har ikke selv noen erfaring med jordmødrende der. Men min beste veninne fikk en baby i fjor og hun var ihverfall veldig fornøyd, både med UL og fødselen... eneste hun hadde til kommentar var at den jordmora hun hadde på UL ikke forklarte like mye som han som hadde 3D UL som hun hadde vært på tidliger.. (privat ul på Nøtterøy) Så du har nok vært uheldig med jordmora krysser fingrene for at jeg ikke får den samme som deg
LadyC79 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2008 Håper ikke du får samme jordmor som meg heller! Har hørt masse positivt om Kongsberg sykehus, så var derfor det hele kom litt overraskende på meg.. Det var rett og slett uventet! Uansett gleder jeg meg til fortsettelsen, og regner med at det finnes mange hyggelige mennesker på sykehuset når tiden er inne (i midten av august). Lykke til =) God helg - og God Påske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå