* 5 om dagen * Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 når ho ser at dere har lagt ut ting på sidene her, som ikke er lov å si, fra tv2 sin side..... ho får kanskje pes fra tv2.....
SkravleFruen Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 tenker du på farmen avsløring?? Er ikke det lov?
* 5 om dagen * Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 ja, tenkte på farmen. er ikke lov nei. er en her inne som har vist det helt fra det startet, siden hun kjente en som hadde vært med, men de har skrive under på en kontrakt, at det er ikke lov å i hvem som vinner.
SkravleFruen Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 aha.. jeg skjønner! Men da er det jo ikke en nettside som får skylden, da må de jo finne roten. Nemlig den fra farmen som har brutt kontrakten sin ved å avsløre..
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Og min munn er forseglet fremdeles den... *flinke Tilla* Men sånn at det er sagt, det er ikke sikkert ryktene som har lekket ut her stemmer heller? Så har man sådd den tvilen.
* 5 om dagen * Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2008 ja, hehe...var deg jeg siktet til.....flink du er.... men jeg vil IKKE VITE HVEM SOM VINNER...... håper de holder det innenfor de linkene der, og at ikke en plutselig dumper over hvem de tror vinner....
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Det ødelegger jo hele greien for de som følger med. Selv er jeg rimelig uintressert. Men det gjelder det samme for Harry Potter, LOST osv, selv om jeg også har sett de amerikanske episodene som er sendt så får folk oppsøke det selv, jeg gidder ikke fortelle hva som skjer. (jeg må jo være døll:p haha)
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Det er deltagernes ansvar at de selv holder munn, bøtene for å ha plapret er ganske saftige.
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 De sa det jo på radioen jo.... og jeg skrev også at de rir av seg mye dritprat, så det er jo ikke sikkert det stemmer da....
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #10 Skrevet 14. mars 2008 Det er da deltakerne som har skrevet under på en slik avtale. Vi andre kan fritt slarve om både den ene og den andre.
* 5 om dagen * Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. mars 2008 ja det har jeg skjønt, ög det ser ut til at dere har det veldig moro med det å ødelegge for oss som følger med, og ikke vil vite noe... skjønner ikke at det er så vanskelig å holde kjeft om noe....
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #12 Skrevet 14. mars 2008 Hahahaha, jeg skjønner ikke helt at dette kan vekke den helt store indignasjonen. Men hemmeligheten er trygg, jeg har ikke sett en eneste episode, og jeg har ikke tenkt å få med meg hvem som vinner heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå