Gå til innhold

Er du fortsatt i jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken uke er du og jobber du fortsatt? Hvilken %?

Jeg er i uke 30 og jobber nå 50%.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I uke 35 og 100%. Går greit, men begynner å bli veldig trøtt nå. Gleder meg til permisjon. Skal jobbe ut mnd, dvs. ikke mange dager til :-)

Skrevet

Jeg er i uke 32 og jobber ikke nei. Sluttet å jobbe for en mnd siden.

Er ikke sykmeldt, men får svangerskapspenger..

Skrevet

Er i uke 32, jobber ikke, er sykmeldt, vært det siden 29jan, og vil være det ut svangerskapet..

Skrevet

Er i veke 36, og jobber framleis 100% og vel så det. Greitt å ha litt avspassering til jul.....

Skrevet

Uke 31 har vært 100% sykemeldt siden november pga bekkenløsning

Skrevet

Jeg jobber fortsatt ja, nattevakter, men har tilrettelagt slik at jeg for det meste sover på jobb. Men er alltid alene sykepleier, så jeg må trø til viss det skulle være noe. Så langt har det vært veldig rolig. Er sykemeldt 10%, slik at jeg slipper 3 netter på rad i helgene, og så er jeg sykemeldt fra ekstravakter. Så da jobber jeg vel ca 60%.

Er 36 uker, så nå har jeg bare 1 uke igjen :-)

Skrevet

Er i uke 30. sykemeldt 50 % og blir det til permisjon, pga bekkenløsning.

Skrevet

Jepp! Jobber 100% og gjerne noen vikartimer i tillegg. Blir mye gåing i trapper og stående undervisning på jobb, men går strålende! Har hatt et kjempebra svangerskap. Nå er det påskeferie, skal jobbe ut måneden, så ikke mange dagene som gjenstår. KJempefornøyd med å jobbe helt ut.

Skrevet

er i uke 36 nå. hadde siste arbeidsdag før påskeferien i dag, og nå 2.påskedage tar til, så skal jeg i permisjon:)

Skrevet

jeg er i uke 34. sykemeldt 20 %. men vært sykemeldt fullt siden tirsdag...men det er kun ut uken. pga masse kynnere.. skal jobbe på mandag så er det påskeferie. så får vi se etter ferien om jeg klarer å jobbe eller om jeg sykemelder meg mer da...

jobber i barnehage..så det er veldig slitsomt når jeg får masse kynnere. på mandag klarte jeg ikke å ta regntøyet utenpå støvlene..hehe..klarte ikke bøye meg ned..

men er mye bedre i dag da..;)

Skrevet

050605 og 090408

har du ikke permisjon i julen da?

Skrevet

jobber 100 % - er i uke 34, men merker at jeg er mer trøtt på ettermiddagene, og får litt ofte kynnere om kveldene om det har vært en litt for travel dag. Men jeg har verdens beste sjef, så jeg får gjøre ting i mitt eget tempo, og det er uvurderlig om jeg har sovet litt dårlig en natt eller noe. Ellers har svangerskapet vært en drøm, så det er bare å holde ut de siste ukene nå. Men gleder meg til permisjon, for all del!!!

Skrevet

er i uke 33 og jobber 100% frem til 14.april for da går jeg ut i permisjon. Jobber på en cafe, en jobb som krever litt kan du si.. veldig mye stress. Jobber hver dag fra 7:30 til 16:30, svangerskapet har vært ganske behagelig (for å si det sånn) men jeg gleder meg masse til 14.april altså hehe

Skrevet

Jeg er sykemeldt fullt nå, er i uke 31.. Kommer til å være det til permisjon starter.. pga høyt blodtrykk og vond rygg.. har vært delvis sykemeldt fra uke 23.

Skrevet

Er 30 uker og i full jobb. Håper på å holde ut til permisjonen, med mindre bekkenet blir ille. Varierer, men hittil går det bra :o)

Skrevet

Jeg er i uke 32. Jobber 100 %, og regner med å gjøre det frem til permisjonen starter :)

Skrevet

Er i uke 32 og jobber 60 %. Skulle gjerne jobbet mer, men veldig mangel på søvn, et kranglete bekken og tilbakevendende oppkast gjør det litt vrient.. Ikke lenge til permisjon nå da!

Skrevet

Jeg er nå i permisjon (takk og pris) og i uke 38+5 nå. Men jobbet ut til permisjonen startet. Reduserte fra 100% til 80% de siste fem ukene og det gjorde at jeg ikke ble helt utslitt og klarte å jobbe helt ut :-)

Skrevet

Er i uke 35, vært 100% sykemeldt siden desember p.g.a bekkenløsning. Var ikke helt såmm jeg hadde sett det for meg, men men ikke noe annet å gjøre enn å ta det med ro. Forhåpentlig ikke så mange ukene igjen, det viktigste for meg er at jeg blir bra etterpå, slik at jeg kan gå laange turer med vognen.Gleder meg til å bli meg selv igjen ja....

Skrevet

Hei

Jeg har vært ekstremt heldig med formen, og ingen plager eller vondt. jobber fremdeles 100%. :) er i uke 32.

Skrevet

Er i uke 34 og jobber 80%

Skrevet

Er i uke 33. Jobber fortsatt (ca 30%) og er fulltids-student. Krysser fingrene for at det holder litt til. Har en avsluttende eksamen som må gjøres ferdig før sneipen kommer :-)

Skrevet

er i uke 32, er 100% sykemldt, vært det siden september, pga, kvalme og oppkast :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...