Gå til innhold

Revnet dere mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under fødselen altså.. Synes at jeg bare hører om skrekkhistorier eller glanshistorier jeg, så vet egentlig hva som er "vanlig". Dere som revnet, hvor mange sting måtte dere ta, og hvor lenge gikk d før d grodde og ikke var vondt lenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Njaa, alt er relativt :) Jeg revnet endel, men jeg revnet oppover og litt på skrått (altså gjennom de indre kjønssleppene) og ikke ned mot endetarmen. I tillegg så revnet jeg endel innvendig, lå å ble sydd en god stund.

Men en uke ca etter fødselen begynte stingene å gå og 2 uker etter fødselen var alt som normalt igjen :) Nå synes det ikke at jeg har født engang.

Fikk ikke vite hvor mange sting det ble, for det ble ganske mange..

Skrevet

Med nummer en måtte jeg sy to pyntesting. Hadde bare to rifter. fødselen gikk fort, bare 4 timer fra første rie til jenta var ute, vannet ble tatt da pressriene startet:-) Kjente ingen spesielle ubehageligheter pga stingene som jeg kan huske, er litt over tre år siden.

Med nummer to slapp jeg helt unna å sy.-) Da hadde jeg gått med 1,5 cm åpning en drøy uke, dem tok vannet for å få fødselen i gang og etter halvannen time hadde vi fått en liten gutt:-)

Skrevet

Jeg revnet ikke så mye. Slapp unna med kun 6 sting.. Revnet oppåver på skrått.. Tok ca 4 mnd før jeg var helt " fin" igjen..

Skrevet

D virker jo veldig individuelt hvor mye man revner og legetid ja.. =) Men takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...