2prinsesserogbim Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Har i dag vert hos gyn og har vel fått bekreftet mine mistanker om PCO, er litt lei meg nå, siden det er vanskelig for meg å bli gravid nå. Har også en større cyste på venstre eggstokk. De såg på eggstokkene mine at det var PCO. Skal tilbake på kontroll om 1 mnd og om tilstanden er det samme eller verre skal de foreta en mindre operasjon, husker ikke helt va det heter. Og da skulle det i de fleste tilfeller bli lettere å bli gravid, så får vi håpe det da. Hadde jo så innmari mye lyst på en liten til snart. Men jeg krysser fingrene for at det ordner seg snart. håpet er jo ikke ute så klart, men jeg har slitt mye med ting i det siste og dette var det siste jeg trengte nå. Jeg hadde mange symptomer på dette, derfor var jeg også sikker på at det var det som feilte meg så det jo ikke som noe sjokk, men alikevel vanskelig når du får det bekreftet
blirjegsnartmamma Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Uff, det skal ikke være enkelt altså! Jeg fikk også diagnosen etter at de så på eggstokkene mine, men på det tidspunktet ville jeg ikke ha barn, så jeg tenkte ikke så mye på det.. Sist gang jeg var til GU sa hun at alt så fint ut - og jeg ble så forfjamset at jeg ikke tenkte på å spørre om alt så fint ut MED pcos, eller om det ikke var noen cyster der... Nå prøver vi jo å få et lite nurk, men jeg tør ikke gå tilbake.. Jeg orker ikke få den beskjeden igjen, da prøver jeg heller i 6 mnd uten resultat først! Men det er ikke umulig! Kusina mi har pco, og måtte ta en eggstokk, og hun har likevel 2 flotte gutter Så det går ann!! Hang in there!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Åååå nei, stakkars deg:´-( Sender deg en stoor trøsteklem! Det må være en helt forferdelig beskjed å få, spesielt når du har slitt mye med ting i det siste. Håper den mindre operasjonen gjør susen så du snart får den etterlengtede spira i magen din. Masse lykke til!
2prinsesserogbim Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2008 takk for svar... håper det ordner seg snart for meg. begynner å bli temmeli lei av alt som får meg til å bli deppa... mamma har også fått 4 unger med bare en eggstokk for hun hadde kreft da hun var 18 ca
2prinsesserogbim Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 henge med endo også ja.... men da får jeg konsentrere meg om bryllupet mitt enn så lenge... men skal ha sex å kose meg så får vi se hva som skjer=) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå