Kókuszdió Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Ok dette er sikkert ikke pedagogisk riktig.. men min gutt begynte med det og min reflks er å si NEI og stikke fingeren min mellom tennene hans så han skjønner hva jeg mener. Jeg får helt panikk av den lyden og han fatta det med en gang. Skjedde noen få ganger til etter det bare.. hehe. Ikke hardt da selvfølgelig., Men jeg sa "nei" og putta fingeren min på tennene hans bare for å gjøre det heeeeeeelt klart. Og jeg reagerer på ett sekund om den lyden kommer, får helt spasmer. Men det ble bare med de få gangene... han vet iallefall hvordan han skal gjøre meg gal en gang om han skulle få bruk for det hehe..
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Mini gjorde også det rett etter at tennen var komt. Slutta med det etter et par uker, måtte vel venne seg til de tror jeg. Stappa inn tutten med en gang han begynte jeg. Klarer heller ikke den lyden
Mamma Mirabell Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 min er 10 mnd og gjør oxo dette. og jeg FIKSER IKKE den lyden.. Det er grusomt..Men jeg oxo sier rolig nei og putter fingeren litt inn i munnen hans og gir han noe annet å leke med.. Har ikke funket enda men..hehe slutter sikkert etterhvert
Mamma2OO5 Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Min gjorde også det, men ga seg fort. Tror det er noe de bare må få testa ut. Det er veldig vanlig:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå