Herlige barn har jeg fått Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Venter på sykepenger fra nav, noen som vet om man kanskje får dem til helgen? Ja, jeg vet at datoen ikke er før over helgen, men det er lov og håpe!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Ikke vet jeg hva du gjør, men jeg får alltid pengene fra nav den 15=) Både når jeg var sykemeldt og nå permisjonspengene=)
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 De skal være på konto innen tirsdag fikk jeg beskjed om, så du kan jo håpe, men jeg tviler på at de kommer før på mandag:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå