Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trooor jeg har kommet fram til at jeg vil ha et maritimt "tema" for bryllupet. Skal gifte meg på ei lita øy, og (avhengig av været på den forblåste trøndelags-kysten) ha festen etter middagen på brygga til pappa.

Så nå driver jeg og forsker på å lage flaskepost-invitasjoner.

Har funnet noen ideer om dette på nettet, men sidene er amerikanske! Jeg kan ikke bestille 30 glassflasker fra USA?

Noen som har noen forslag til type flasker jeg kan bruke? De MÅ ikke være av glass, men plasten må isåfall være fin (ikke Cola-flaske :-P)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener å huske at jeg har sett små glassflasker på Panduro Hobbybutikk

Skrevet

Nå ser jeg at det finnes en nettbutikk som faktisk _selger flasker_.

Så det er jo en mulighet, men hvordan sender man en glassflaske i posten? Er det i det heletatt lov?

Skrevet

da tror jeg du får problemer med posten. må pakkes svært godt inn for å kunne sendes.

ellers har europris grønne glassflasker.

mulig jeg er dum, men hvordan får man ut brevet?

Skrevet

Jeg har sendt flaskepost i posten en gang.. Men jeg brukte plastflaske som var av hard plast. Husker ikke hvor jeg fikk tak i den desverre. Men jeg må spørre deg hva er du egentlig villig i å betale i porto? glassflasker veier+ at posten sikkert mener du skal ha rikelig med embalasje utenpå?!

Enda kjiipere er det jo den skulle knuse på veien:(

skjekk på panduro eller andre hobby butikker, håper du får tak i skikkelig gøy ide:)

Å få brevet ut er ikke noe problem... fest en tråd i korken og dra ut:)

Skrevet

Hei. Tror jeg kanskje har gått litt unna glass-flaske-idèen...

Tror jeg heller ville bruke de 1000-lappene i porto til noe annet... :-P

Så da blir det plastflasker, men lurer VELDIG på hvor jeg skal få taki noe sånt? En vanlig brusflaske er liksom ikke fint nok + at jeg gjerne vil ha med kort.

Ingen som kan komme på å ha kjøpt noe flytende som hadde en fin flaske da...? :-) Hadde vært så fint å fått gjennomført idèen min!

Skrevet

Hva med Imsdal 0,5 flaskene da??

De kom jo med nytt design i høst og har blitt høyere og tynnere..

Skrevet

Kan du ikke lage noen andre invitasjoner da, og bruke flaskepost til bordkort?

Kan jo f.eks lage fluer, og feste på kortene du sender... Eller et skjell... Tror eg hadde valgt noe annet enn flaskepost til invitasjoner...

Skrevet

hm... mente selvfølgelig at jeg vil ha med _kork_, ikke kort.

Skal gi denne idèen noen måneder i allefall, så får jeg se om det åpenbarer seg 30 plastflasker med naturkork fra himmelen... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...