annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 tok det lang tid etter utskraping til at dere fikk mensen tilbake?
Mia og gullgutten! Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Jeg fikk igjen mensen etter 4 uker etter jeg var på utskrapning, 5 uker etter det hele begynte. Var vel en av de heldige som fikk mensen fort tilbake. Har du hatt MA nå? Var ganske tøft å takle for meg, men håper alt går bra med deg
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 er 3 uker siden utskrapinga...det gikk veldig fint di første 14 dagene,men så kom sjokket:( men går bedre igjen nå håper bare spiren sitter snart igjen:) Har fått skikkelige graviditets tegn igjen,så er spent på om jeg er gravid igjen...derfor lurte jeg på når det er vanlig å få den,for å se om den kommer... lenge siden du hadde MA?prøver du igjen nå?
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Da jeg hadde en MA slapp jeg heldigvis utskrapning, for kroppen ordnet opp selv, men jeg fikk igjen mens etter 4 uker og 3 dager, men legen fortalte meg den gangen at jeg måtte kanskje vente i flere mnd før den kom igjen, så dette er sikkert forskjell fra person til person. For meg gikk det 7 mnd før jeg ble gravid igjen, men denne gangen går det kjempebra og jeg er 24+3 uker i dag... Lykke til videre med prøving og sorgen, husk at det er viktig og la seg selv sørge før man prøver på nytt, for meg var det ihvertfall det... Lykke til:)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Jeg fikk mensen etter 5 uker..Fikk zytotec, og da begynte kroppen å ordne opp selv, hadde ikke utskrapning.
Cillepille Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Endelig kan jeg svare også jeg venta på mensen i 6 uker, var helt sikker på at jeg hadde gravid symptomer føre mensen pga jeg hadde så mye stikkinger og ubehag i magen og pupper, men nå er jeg over i ny pp og det føles ganske greit da.
Giinaღ Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Jeg hadde MA og utskraping 15 desember i fjor. Har fortsatt ikke fått tilbake mens, nå nøyaktiv 3 mnd etter
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Giina. Syns og det var utrolig lenge. Har du vært i kontakt med lege? Og ikke minst tatt en ny grav.test? Håpet det ordner seg! Jeg hadde utskrapning 11 februar og jeg fikk igjen etter bare 3 uker og 1 dag, så jeg var nok også veldig heldig der! Lykke til alle sammen!
Giinaღ Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 Hei suzy84 Ja det er veldig lenge og tro meg, frustrasjonene har vært mange i forbindelse med ventetiden Har vært hos lege Der var alle prøver negative. Jeg fikk en tablettkur som er ment til å utsette mensen, men så vil jeg få en blødning etter 10-12 dager. Denne valgte jeg aldri å ta da den både er uheldig OM man i mellomtiden skulle være gravid OG at jeg har lest at man ikke vil få tilbake syklus av denne, men kun få en "falsk mens". Da føler jeg at jeg er like langt og valgte å la naturen få gå sin gang. Nå har jeg begynt med akupunktur, så blir spennende å se hva som skjer. Forøvrig våknet jeg i natt med menssmerter og vond rygg har jeg hatt et par dager nå, så enten så er TR på vei eller så er jeg faktisk blitt gravid igjen Det siste er jo litt skummelt, men tiden får vise hva som skjer. Grunnen til at ting har tatt sånn tid med meg er at jeg brukte LANG tid å bli kvitt HCG. Testet positivt på graviditetstester i 8 uker etter utskraping. Lykke til, jenter. Jeg tror jeg har vært max uheldig mht tiden det har tatt, men det går faktisk som "normalt" iflg. legen... Klem
Mia og gullgutten! Skrevet 16. mars 2008 #11 Skrevet 16. mars 2008 Hadde MA som ble påvist den 17.des. Var på skykehuset den 22.des. Er prøvere igjen nå ja, hp'åper det klaffer snart for oss. Hadde vært så koselig med en liten en i huset. Prøver på første.. Håper for din del at du er gravid igjen, hvis ikke er det bare å kjøre på fra neste pp Som ei av mine beste venniner sa etter ho mista: Det er ikke vondt å lage bebi Lykke til
kattungen Skrevet 16. mars 2008 #12 Skrevet 16. mars 2008 Hadde MA oppdaget 12+3. Fikk mens etter knappe 4 uker etter utksrapningen, ble gravid etter 2 pp (hoppet over en mens). Dette var oktober/november. Nå er jeg i uke 12, og alt så bra ut da jeg var på UL på fredag. Ekstra nervøs når man sitter med en slik erfaring. Men har jo fått litt ekstra oppfølging hos legen denne gangen (tildlig UL, HCG-prøver, samtaler). Masse lykke til og god påske:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå