Gå til innhold

Tror dere på sjelevenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 3år har vært helt avhengig av sin venninne som også er 3år siden de var 1år gamle. De gikk i samme barnehage men nå går de i hver sin og vi mammaene er nødt til å avtale hver uke for at de skal få møtt hverandre. De blir helt ute av seg hvis det går lang tid imellom hver gang de møtes. -og nå siden venninnen til datteren min skal på påskeferie neste uke så må hun komme hjem til oss idag. Jeg skal hente henne i barnehagen etterpå.

Det er sånn at den ene ikke kan være uten den andre, og ingen andre betyr mer for dem. Jeg synes det er helt utrolig at så små jenter kan få et så sterkt vennskap. Er det dette vi kan kalle sjelevenner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søtt...

Jobber som vikar i en barnehage, og der har vi tre gutter som bare leker med hverandre.. Da den første ble flyttet over til "storungene", ble han lei seg.. Men 2mnd etterpå ble de andre to også flyttet over.. Nå er alt greit igjen..

Må da være dette man kan kalle sjelevenner, når de blir triste når de ikke får sett noe til hverandre, og bare vil være sammen..

Og kjempesøtt <3

Barn er ikke så dumme, som mange skal ha det til.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...