ana baroma Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Huff, jeg går meg vill i denne vognjungelen... Hater å kjøpe vogn, men skal ha ei vogn stasjonert der nede, og orker iallefall ikke ut å handle vogn der nede!!
Lille L Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har den vogna og hadde den med til Gran Canaria.. Er kjempe fornøyd men det eneste som var dritt med vogna var at det kom sand mellom hjulene så det lagde sånn kjempe pipe lyd når jeg kjørte.. Så da måtte jeg ta og smøre olivenolje faktisk og da ble den lyden borte;P
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har en carena easy, som vi hadde med til syden. Syns den var ei kjempe god syden vogn. Lett å komme seg fram i trange gater, enkel å kjøre. Lett å legge sammen, og frakte på fly. Tar liten plass i bilen.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 he he håper den er god i alle fall for vi har kjøpt den for å ha med til syden i mai. den har hittil fungert suuupert som kjøpesenter vogn. genial vogn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå