Gå til innhold

Dra på ferie etter uke 32?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har dratt på ferie sent i svangerskapet?

Vet at noen reiseselskap har begrensninger fra og med uke 32..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ein treng ikkje å fly eller reisa til syden for å reisa på ferie då... Var sjølv på tur til Tyskland no nettopp og då var eg i veke 35.. :)

Skrevet

Kommer jo litt an på hvor da....

Norge, Sverige, Danmark ok...men jeg hadde droppa å reise langt i tilfelle babyen skulle finne ut at den ville ut.

Fryktelig å måtte føde i et land langt hjemme fra også måtte være der i mange uker etter fødselen pga prematurt barn.

Skrevet

Men har noen snakket med jordmor om flyreiser i siste trimester?

Man er jo ikke høygravid før uke 35?

Er det flyturen som er negativ eller det at man er i et annet land og har risiko før å føde for tidlig?

Skrevet

cnahelk: kjørte dere på biltur til tyskland da?

Kan ikke se for meg at det er så behagelig å kjøre på lang biltur nå akkurat?... Får vondt i ryggen av å sitte så lenge med den store magen jo:)

Skrevet

Man kan fly helt fram til 14 dager før termin tror jeg...flyselskapene har vel litt forskjellig rutiner på det der...står om det på nettsidene til de forskjellige selskapene.

Hvor hadde du tenkt å reise?

Skrevet

Vet ikke enda, bare fikk et innfall nå at det hadde vært kjekt å reist bort i påsken. Helst kunne jeg tenkt meg å dra til usa, men er redd det kan bli litt kjedelig og tungt med så lang flytur.

(hadde jo vært glimrende å dratt på shopping der nå, barneutstyr er jo superbillig der + den lave dollarkursen )

Kanskje noen dager i london eller noe?

Noen som har noen tips? =)

Skrevet

Formen din er god skjønner jeg:)

Jeg tror jeg hadde droppet USA ihvertfall. Fryktelig hvis fødselen skulle starte å man er så langt hjemme fra. Og tenk den lange flyturen med et lite spedbarn hjem igjen.

Vi skal reise noen dager til Danmark. Ligge på hotell og nyte livet. Barna skal få kose seg i Legoland.

Vi gleder oss:)

Skrevet

Det hørtes kjekt ut da :)

Håper dere får en fin tur!!

(skal dere fly da forresten?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...