Gå til innhold

Dere rundt uke 36, hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke at det er så viktig, bare litt nysgjerrig:) Jeg har lagt på meg 12,5 kilo. 1,5 kilo siste uka... huff huff... hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11,5kg her :P

Skrevet

13kg her gitt.. uke 35

Skrevet

16kg uke 36+6

Skrevet

15 kilo fulgåtte 36 uker idag. begynte på 37 uke her på bim

Så ikke klag dere andre som bare har lagt på seg noen pingle kilo!!!!

Skrevet

Heldige dere er da! Jeg har lagt på meg 24 kilo enda jeg har jobbet hele veien og vært aktiv (yoga). Rart det hvor ulike kroppene våre er...

Skrevet

42 uker 26 kilo!! ;) Men ser ikke feit ut så da er det nok en masse vann!! Kan ikke bruke sokker lengre, får poser på leggene da! ;)

Skrevet

20 kg her. Men har mye vann også... Er ganske høy, så det syns ikke så godt.

Skrevet

Her er det kommet på 13 kg i 35+2....

Skrevet

37+2 25 kilo.. Masse vann!

Skrevet

Uke 36. +16 kg. To kg med vann bare siste uka.

Skrevet

Synst de fleste har gått opp lite her igrunn.. er selv 36+6 og har gått opp 20kg! å de blir vel noen til ja

Skrevet

5-6 kilo. Har begynnt å få litt vann, så nå kommer vel kiloene. Men er superfornøyd med at det ikke har blitt mer til nå. Eneste fordelen med at kvalmen aldri ga seg helt :-) Er 36 uker.

Skrevet

36 fullgåtte i morgen, og lagt på meg 10 kg.

Skrevet

35+6 i dag, og har gått opp 23 kg. Heldigvis mest vann, så regner med at mye "renner" av de første ukene etter fødselen. Ihvertfall ikke noe jeg gidder å bekymre meg for:)

Skrevet

37+2 ---- opp 9 kg=) Og nå har beina blitt mer som tømmerstokker!! he he =)

Skrevet

Vann ikroppen utgjør ikke så mye som tydeligvis mange tror!! Det meste utover 12-15 kg er rett og slett flesk!!!

Skrevet

rett rundt 9-10 kg totalt :-) nesten bare magen!

Skrevet

Hehe, ja men da skulle vel kanskje flesket vistes litt bedre anonym?

Jeg har veldig mye fostervann og vært plaget med vann siden uke 24. Det har blitt litt vann det etterhvert. Men ja jeg sier ikke at jeg ikke har lagt på meg noe ekstra, men det får komme gått med når jeg skal amme. Det forsvinner, er nok bare det du gjør det til selv! :)

Skrevet

+5,5 kg her. Er 36+0. Jeg er glad for så lite vektøkning, men jordmor mener jeg bør legge på meg mer den siste måneden for å ha litt energi å gå på etter fødselen, til amminga osv..

Skrevet

jeg har gått opp 7,5 kg. Har stått HELT BOM STILLE i 1,5 mnd nå, jeg blir gal! ikke at jeg VIL opp men jeg vil jo at snuppis i magen skal ha det bra, og når vekta stopper så er jo ikke det så bra heller.. ligget på 67,7 kjempelenge. for noen dager siden var den på 68,2 2 dager på rad, men så datt den ned til 67,7 igjen. jeg skjønner det ikke:S Nå blir ikke jordmor blid på meg.... :( veier meg forøvrig til samme tidspunkt hver morgen, etter toalettbesøk, før frokost, uten klær. så det burde være et ganske likt utgangspunkt for hver veiing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...