Gjest Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 er det noen andregansfødende her som vil fortelle hvor lang tid det tar før magen kommer??? er meningen å ikke fortelle folk om nyheten før i mai, men blir kanskje litt vanskelig hvis magen kommer tidlig!!
Kjærlighet <3 Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Med nummer en husker jeg ikke, men det var ganske sent. Med nummer to tok jeg på meg gravid bukse i uke 23 bare for å prøve å se litt gravid ut:-) Hadde litt ekstra på magen men det var enda ikke stramt, sånn som en "ekte" gravid mage er:-) denne gangen kom magen tidligere er 17+4 i dag og magen vises bra om en vet at jeg er gravid, men det er ingen problem å skjule. Kan kanskje se ut som jeg har lagt på med litt rundt magen.. :-)
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Med nr 1 fikk jeg mage kjempe sent, godt over halvveis ut i svangerskapet. Nå er jeg snart 7 uker på vei, og magen er så opplåst om dagen at jeg allerede har måttet begynne å bruke litt vide topper osv for at ingen skal se kulen. Jeg har hatt helt flat mage, så folk legger merke til det med en gang.
Gjest stockholms tjej Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 tror de er ulikt fra person til person=) jeg må fortelle de ganske tidligt for jeg får mage veldigt fort...de har jeg fått både gangerne jeg varit gravid.... jeg er ikke så lang og er normalt byggd.....tror de varierer. jeg har hørt at de som er lengre tar de lengre tid innen de syns...samme viss man er litt overvektig...vet ikke om de stemmer,bare de jeg har hørt=) lykke til=)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Fikk antydning til mage i uke 7 alt...
Axus' girlfriend Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 er førstegangsfødene og fikk ikke mage før rundt 6.mnd!!!har fortsatt ganske liten mage da, men er veldig individuelt dette. Ofte blir man jo oppblåst i starten og kan se en gravidmage selv. trodde jeg hadde mage rundt 3.mnd, men da lo sambo av meg og tok bilde - hehe, ingenting:P
1, 2, 3!!! Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Var sent med nr 1, men med nr 2, og nå nr 3, så begynte magen å komme da jeg runda 20 uker!
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 jeg er førstegangs, 19+3 idag.. magen har begynt å komme som smått nå slik at folk som ikke vet det lurer på om jeg er gravid.. men langt fra alle ser det enda..
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 Nå er jeg i uke 25, dette er tredje svangerskap (en sa) og jeg har akkurat pakket vekk mine vanlige bukser. Kan så smått se at jeg er gravid nå hvis jeg går med tettinnsittende gensre.
mai mammaen til to Skrevet 14. mars 2008 #10 Skrevet 14. mars 2008 jeg begynte vel å få en liten bul på magen sist da jeg var en 12-13 uker.. denne gangen følte jeg meg skikkelig oppblåst i starten... så fra sånn uke 7 eller noe så så jeg veldig gravid ut.. men jeg fikk ikke ordentlig mage før 12-13 uke denne gangen også.
Brillemamma Skrevet 14. mars 2008 #11 Skrevet 14. mars 2008 Jeg fikk mage tidlig denne gangen synest jeg.I uke 9 hadde jeg allerede mage..men var sånn at jeg klarte å skjule det. I uke 14 såg alle at jeg var gravid....ikke sjangs å skjule det lenger da... Dette er min 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå