Gå til innhold

Spm angående boblebad


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på spa weekend i helgen og kunne jo tenke meg og kose meg litt i boblebadet på hotellet. Synes og ha lest noe om at det ikke er bra?

Nå er dette et norsk nytt hotell da!

Jeg er 29 uker på vei, kan jeg boble meg:)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...spurte akkuart om det på ekspertsvar...venter på svar fra jordmor siri akkurat nå.

Skrevet

Jeg var på spa i uke 28, og tok boblebad. Jeg hadde på forhånd lest her inne at det ikke anbefales pga bakterienivå og at sterke bobler kan starte fødsel. Jeg snakket med de ansatte der før jeg satte meg nedi. De var klar over min tilstand, og sjekket opp en ekstra gang om det var ok. De hadde lang erfaring, og hadde forhørt seg med lege om dette. Legen sa at det var hovedsaklig de tre første mnd som var verst med tanke på boblebad, og at man ikke skulle ta det etter at slimproppen var gått. I tillegg skrudde de ned dysene på det laveste, slik at det ikke ble så mye bevegelse i vannet.

 

Jeg må innrømme at jeg ikke klarte å nyte det helt, var likevel litt bekymret. Men gud så deilig det var å kunne sette seg i et varmt bad! (Har ikke badekar hjemme...)

Skrevet

Dette svaret fikk jeg av jordmor siri:

 

 

Bakteriene er ikke det store problemet, men derimot at du kan få blodtrykksfall og besvime. Så om du tar boblebad eller badstu må du gjøre det sammen med andre slik at de kan hjelpe deg om du trenger det.

 

Skrevet

TAKK!

Har lurt på det samme selv. Skal på spa-weekend 4 uker för termin. (firmatur med jobben til min mann) Nå kan jeg glede meg ennå mer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...