Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Ååå hjelpe meg så nervøs jeg er... Jeg kjenner han godt, vi har drømt og fantasert om hverandre i mange år, men vi har begge vært i forhold. For 2 år siden laga vi en deal om at hvis vi en gang var single på samme tid så skulle vi oppfylle disse fantasiene. Nå -endelig, er vi begge single, og i kveld skjer det :) Sommerfugler i hele magen og jeg klarer nesten ikke spise... Gleder meg! Så om noen timer reiser jeg til en annen by, skal drikke litt vin på hotellrommet før jeg treffer han. Ønsk meg lykke til jenter!!
Ajam Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Lykketil!! Regner med at du deler litt detaljer med oss i morgen
nickoline og supermann Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 åhhh gud. jeg har også lyst på å opfylle noen fantasier.....
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Gjett hva jeg gjør nå!? Jeg sitter på et hotellrom i nabobyen med pc`n på fanget og bare nyyyter livet Skal ta meg en dusj snart og så skal jeg åpne ei flaske rødvin før jeg skal på byn å treffe daten min God kveld jenter, jeg satser på at min blir veeeldig bra :) HI
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Det gikk over all forventing Jeg er nettopp kommet hjem nå, men lengter allerede tilbake til hotellweekend sammen med han. Du lever i en boble... Han virker veldig gira, både sier det og jeg merker det også Bare 10 minutt etter han var gått så fikk jeg melding, hehe Så nå får vi se hvordan livet blir videre...vi bor 2 timer fra hverandre :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå