tinolino Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Jeg skal selge den del babyutstyr på Finn.no. Så i går at det ble diskutert pris på ei vogn som noen synes var dyr og noen ikke. Jeg skal selge samme vogna og mange andre ting - veldig fint om noen kan gi en tilbakemelding om hva jeg bør ta for det. Har sett på Finn.no men ser at prisene varierer mye... Skal selge - Simo kombivogn ( tror det er 2004mod) Bitte litt falmet på hetta, men ellers veldig fin. Føler med vogndyne/ Skvettlær ( heter det det???) - ammepute. Ny - Babybjørn sele. Som ny - babybjørn vippestol. som ny - Quinny vogn 2001 mod. Den er ikke spesilet fin i stoffet, men i god stand. Følger med regntrekk. Fire hjul - Babygym - bevegelig gynge/stol ( bruker batterier )
*Vetlis* Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Det er jo litt vanskelig å si når vi ikke vet hva prisene er nye og hva slags type /merke tingene er :-) Min ammepute koster feks 6-700kr ny, men du får jo andre til 300 også.... Quinny vogna de var nok mye dyrere når du kjøpte den enn den er nå i butikk. Så det er vanskelig å si! Å det finnes flere typer babybjørn seler i forskjellige prisklasser.
hva nå? Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 prøver du å selge det her?? hehe skriv priser på finn + at de kan gi bud ved siden av.. gå på hjemmesiden til tingene og ta halv pris av det som står!!
hva nå? Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 søk også på de samme tingene på finn og legg deg litt under det det koster hos andre.. da blir det kanskje fortere solgt
charlotte,b Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Det er vaskelig og si. Jeg solgte min Babybjørn selen for 250,- og babybjørn vippestolen for 300,-. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå