jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Ja, for 1 år siden hadde jeg aldri trodd at min 26-årsdag skulle feires med stor kul på magen! Utrolig hvor mye som har skjedd det siste året.. Og nå er det bare 55 dager igjen til termin også! Var ingen spesiell mening med dette innlegget, bare en liten tanke fra meg på denne dagen, og så kan jeg jo samtidig ønske alle sammen her inne god helg og god påske!
mia engel&fia frøken Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 gratulerer med dagen ja noen ganger når men ser tilbake ett år er det helt utrolig hva man har fåtttil:) er jo morro at det skjer noe. god påske og helg til deg også
Tirilill Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Gratulerer med dagen:) Håper du får en kjempe fin dag:)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen, vi er jevngamle vi da og få jevngamle barn. Jeg hadde bursdag den 23 februar og har termin 14 april.
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 Verdens peneste gogutt er min: Åh, det var jo litt moro da! Heldige deg som har termin snart - jeg er sååå utålmodig!! Tusen takk for hilsninger av dere! Nå skal jeg hive meg rundt med kakebaking.. Blir ikke akkurat noen bytur denne gangen så! Da tar man en skikkelig kakebursdag med brus og kaffe attåt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå