Tirilill Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 oioi...din heldiggris:) så spennende. Vil ha rapport fremover!
allis. Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Oii, så gøy.. Min fødsel startet også med vannavgang!=) Lykke til da....
Tirilill Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Venter du fortsatt på rier??? Eller har det skjedd noe???
Sikkertforgammel Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Men nr 1. gikk vannet kl 11, fikk ikke svake rier før kl 18 på ettermiddagen, så det kan ta mange timer, for noen også dager. Men da blir man fulgt nøye opp.
karolineb Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 ville bare si ifra at reglene er endret, om vannet har gått så skal man ikke gå mer enn ett døgn før babyen skal være ute, er ikke bra å gå lengre! lykke til:)
Bebbiss Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Jordmoren på Rikshospitalet (der vi var på omvisning i går) sa at de der setter i gang fødselen dersom riene ikke starter av seg selv innen et døgn etter vannavgang, MEN hun sa at det er forskjellig praksis fra sykehus til sykehus, og at enkelte lot den gravide gå inntil tre døgn etter vannavgang før de ble satt igang.
Viktory87 Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 Så spennende da:).Kjempekoslig å høre. Hehe det var vell du som drakk flere kopper kakao med kanel. hehe... tro om det funket :S Det bli vell en liten stond før vi ser deg på chatten igjen da, så lykke til:) Klem
mammailin Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. mars 2008 skal på kontroll hos jordmoren min i kveld, skulle egentlig strippes, men regner med de setter meg i gang da om riene ikke har startet da.. forhåpentligvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå